Whieeeeee
quote:Die gast van Teevee West is zo'n ongelooflijke dork
Op woensdag 03 juli 2002 23:37 schreef Seborik het volgende:
Tijdje terug die dvd voor paar euro gekocht, maar vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Het interview vond ik nou niet echt spectaculair en leuk om naar te kijken, de clips waren wel leuk om te zien daarentegen.
quote:op de dubbelcd versie staat een bonustrack, op cd 2 dus.
Op donderdag 04 juli 2002 09:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb helemaal geen bonustrack op Mother Earth. Maar toen ik een gebrande versie had stond er wel een bonustrack op met een lage piano allemaal....
quote:aha, dat verklaart het.
Op donderdag 04 juli 2002 10:02 schreef Tokus het volgende:
op de dubbelcd versie staat een bonustrack, op cd 2 dus.
ik heb ze nu wel te vaak gezien, zo'n 12 keer ofzo... de leukigheid is er wel van af als je 5 keer dezelfde set ziet
Effe 1 woordje veranderen en dan maar hopen dat alle domme gansjes het voor een WIihin Temptation cd aan zien.
Ik snap eigenlijk ook niet dat Within Temptation zoiets gewoon toelaat.
quote:Yep, echt een simplistische marketingtruc... en sowieso een teken dat ook dit genre nu commercieel uitgebuit wordt (heb ik verder geen problemen mee overigens)
Op zondag 07 juli 2002 14:12 schreef Marble het volgende:
Hebben jullie die reclame voor de verzamelcd "Into Temptation" ook gezien?
quote:Mwah, het is wel duidelijk een verzamelaar. Maar toch, het blijft een beetje goedkope manier om waren te slijten...
Effe 1 woordje veranderen en dan maar hopen dat alle domme gansjes het voor een WIihin Temptation cd aan zien.
quote:daar heeft de band amper wat over te zeggen, behalve over of ze hun nummer op die cd toelaten of niet.
Op zondag 07 juli 2002 14:12 schreef Marble het volgende:
Hebben jullie die reclame voor de verzamelcd "Into Temptation" ook gezien? Hoezo schaamteloos meeliften op het succes van Within Temptation!Effe 1 woordje veranderen en dan maar hopen dat alle domme gansjes het voor een WIihin Temptation cd aan zien.
Ik snap eigenlijk ook niet dat Within Temptation zoiets gewoon toelaat.
De overige bands erop snap ik ook niet.
After Forever? ja ok...
The Gathering??? wat doen die daar dan tussen?
Nightwish??? rot op zeg, dat is toch echt totaal andere muziek. Naja, voor die sukkels die alles met een vrouwenstem bestempelen als gothic niet natuurlijk.
wat er verder op staat weet ik niet, dat kan je niet opmaken uit die reclame.
quote:wt 2 keer
Op zondag 07 juli 2002 15:59 schreef Tokus het volgende:[..]
daar heeft de band amper wat over te zeggen, behalve over of ze hun nummer op die cd toelaten of niet.
De overige bands erop snap ik ook niet.
After Forever? ja ok...
The Gathering??? wat doen die daar dan tussen?
Nightwish??? rot op zeg, dat is toch echt totaal andere muziek. Naja, voor die sukkels die alles met een vrouwenstem bestempelen als gothic niet natuurlijk.wat er verder op staat weet ik niet, dat kan je niet opmaken uit die reclame.
vergeet vast wel iets
weet jij de line up van de nummers van WT op werchter?
ik moet tot mijn schande bekennen dat ik die vergeten ben.
wreed concert overigens...
Deceiver Of Fools
Caged
Mother Earth
Restless
Enter
(The Dance)
The Promise
Dark Wings
Our Farewell
Ice Queen
en ja Ultrawuft, ik sta op die DVD
quote:ik heb gister de dvd gekocht best leuk
Op woensdag 17 juli 2002 03:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mr.Stardust. Ik was niet op Werchter.
Maar de playlist is ongeveer het volgende:Deceiver Of Fools
Caged
Mother Earth
Restless
Enter
(The Dance)
The Promise
Dark Wings
Our Farewell
Ice Queenen ja Ultrawuft, ik sta op die DVD
quote:Ja, in het eerste gedeelte in Lille.
Op donderdag 18 juli 2002 14:26 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
ik heb gister de dvd gekocht best leuk
wie ben jij dan , 1 die wordt ge-interviewd ofzo?
Marco en ik hebben het nog over WT vaak zien, ik iets van 22, hij 30 ofzo. Inmiddels is het ik 34 en hij 39
quote:ah oke cool
Op donderdag 18 juli 2002 16:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ja, in het eerste gedeelte in Lille.
Dennis interviewt een rijtje fans
Eentje uit Maasluis (Marco/Wicky, met die tattoo)
Eentje uit Groningen (ik, maar tegenwoordig woon ik in Hoogeveen)
Eentje uit Hoogeveen (Isabeau, moderator van Kunst/Literatuur)
Eentje uit Limburg (Ron)Marco en ik hebben het nog over WT vaak zien, ik iets van 22, hij 30 ofzo. Inmiddels is het ik 34 en hij 39
moet wel leuk zijn om op de dvd van je favo band te staan nie waar?
quote:Weet je dat ik tot deze week niet eens wist dat ik verdorie op die dvd sta!!
Op donderdag 18 juli 2002 16:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:Ja, in het eerste gedeelte in Lille.
Dennis interviewt een rijtje fans
Eentje uit Maasluis (Marco/Wicky, met die tattoo)
Eentje uit Groningen (ik, maar tegenwoordig woon ik in Hoogeveen)
Eentje uit Hoogeveen (Isabeau, moderator van Kunst/Literatuur)
Eentje uit Limburg (Ron)Marco en ik hebben het nog over WT vaak zien, ik iets van 22, hij 30 ofzo. Inmiddels is het ik 34 en hij 39
quote:kreeg je er geen gratis toegestuurd?
Op donderdag 18 juli 2002 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Weet je dat ik tot deze week niet eens wist dat ik verdorie op die dvd sta!!Idioot zeg en ik heb het zelf nog niet eens gezien.
Ze bestaan al jaren, maken al jaren goede muziek, hun eigen stijl. Nu scoren ze toevallig een hit en iedereen is ineens fan, kenner of "wt gestoord". Ik vraag me serieus af wie hier de cd's Enter en The Dance kent en Wie Mother Earth al heeft sinds de release (ruim anderhalf jaar geleden!) En wie ze allemaal echt kan waarderen en echt mooi vind, in plaats van dat door tmf of hun vrinden erin gekauwd is dat ze het leuk moeten vinden. Liet laatst een nummer van within temptation van hun eerste cd luisteren aan zo'n tmf miepje dat heel ice queen mee kan bleren; "wat een rare muziek, helemaal niet leuk, wat stom, wie is dat?"
"Oh, het is Within temptation, wat gaaf"
"koel man, ik wil die cd ook hebben"
en ze kan nu de hele cd meebleren zonder dat ze weet waar de nummers over gaan.
lijkt mij kenmerkend voor wat je tegenwoordig continu om je heen ziet. Hoop dat wt sterk blijft, zullen we bij hun volgende cd zien, en niet valt voor de charme van de tmf kijker. Dan kunnen we namelijk een redelijk commercieel 3de album verwachten. lijk me jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |