quote:Ik vindt WT een directe kopie van Kate Bush(lees even door voordat u begint te slaan), de jurken de stem, alles zo ongeveer(behalve de snerpende gitaren dan), maar dat vind ik niet erg, ik bedoel het is nogsteeds goede muziek die ik prettig vind om naar te luisteren.
Op dinsdag 07 mei 2002 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Soms tipt de de zangeres zelfs aan Kate Bush..
quote:Maar Mother Earth was allang gemaakt voordat ze doorbraken
Op dinsdag 07 mei 2002 20:45 schreef metalgirl het volgende:
Ik vind mother earth ook wel een gaaf nummer.
Maar eigenlijk vind ik WT veeel gaver toen ze nog niet zow commercieel waren...
Toen zat er tenminste nog wat grunting in de nummers.
quote:Kul.
Op dinsdag 07 mei 2002 20:45 schreef metalgirl het volgende:
Ik vind mother earth ook wel een gaaf nummer.
Maar eigenlijk vind ik WT veeel gaver toen ze nog niet zow commercieel waren...
Toen zat er tenminste nog wat grunting in de nummers.
Ze hebben hun stijl veranderd, ze zijn niet commercieel gegaan.... kom op zeg!! Als goede muziek in de hitlijst komt is het ineens commercieel??
* Zucht .....
quote:Oh Nee! Toch niet weer de "Commercieel"-discussie deel 472!!!
Op dinsdag 07 mei 2002 21:30 schreef WaterBlade7 het volgende:[..]
Kul.
Ze hebben een stijl veranderd, ze zijn niet commercieel gegaan.... kom op zeg!! Als goede muziek in de hitlijst komt is het ineens commercieel??
* Zucht .....
quote:Nee, die komt pas als ze de opvolger van (de cd) Mother Earth uitbrengen... en ineens hun stijl veranderen
Op dinsdag 07 mei 2002 21:32 schreef MuadDib het volgende:[..]
Oh Nee! Toch niet weer de "Commercieel"-discussie deel 472!!!
Laten we het maar weer over de band zelf hebben. Wat vinden jullie het beste nummer op de cd? Zelf ga ik voor Deceipher of fools.
quote:Ik ga voor de eerste "mother earth". Heb er verder geen verstand van, ben geen grote fan, maar zit met Kazaa toch hard te zoeken naar de nummers (behalve "Enter" en "Mother Earth" nog meer cd's te vinden?).
Op woensdag 08 mei 2002 10:33 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Toen ik de cd ongeveer een jaar geleden kocht, luisterde en anderen liet horen.... vond niemand het commercieel, die kritiek krijg je pas nadat ze succes hebben gekregen. Daarom neem ik die kritiek niet serieus... niet alles in te top40 is gelijk commercieel. Punt uitLaten we het maar weer over de band zelf hebben. Wat vinden jullie het beste nummer op de cd? Zelf ga ik voor Deceipher of fools.
quote:In het rek bij de platenboer.
Op vrijdag 10 mei 2002 16:26 schreef JeOma het volgende:[..]
Ik ga voor de eerste "mother earth". Heb er verder geen verstand van, ben geen grote fan, maar zit met Kazaa toch hard te zoeken naar de nummers (behalve "Enter" en "Mother Earth" nog meer cd's te vinden?).
quote:Wat is nu het geval:
Op vrijdag 10 mei 2002 16:32 schreef Seborik het volgende:[..]
In het rek bij de platenboer.
Dus wat nu als ik toch naar Within Temptation wil luisteren?
Maar je hebt gelijk, ik zal de cd's gaan kopen.
quote:cdrom speler heb je niet nodig om een cd te luisteren
Op vrijdag 10 mei 2002 16:38 schreef JeOma het volgende:
Wat is nu het geval:
- ik heb geen cdrom speler
- ik heb geen cassette recorder
- ik heb geen platenspelerDus wat nu als ik toch naar Within Temptation wil luisteren?
Maar je hebt gelijk, ik zal de cd's gaan kopen.
Ik zie het probleem niet
quote:1. World of make believe (die staat alleen op de limeted edition cd van Mother Earth)
Op woensdag 08 mei 2002 10:33 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Laten we het maar weer over de band zelf hebben. Wat vinden jullie het beste nummer op de cd? Zelf ga ik voor Deceipher of fools.
Dit zijn wel de mooiste nummers van het Album 'Mother Earth'.
Op die andere cd's staan ook nog betere nummers.
Zoals op 'Enter' vind ik het nummer 'candles' wel geniaal.
En op de cd 'The dance' is het nummer 'the dance' en 'the other half (of me) erg mooi.
Het was weer helemaal te gek in Haarlem op het bevrijdingsfestival!!!!
btw, weet iemand waar ik de clip van WT - Mother Earth kan downloaden? Kijk amper tv en als ik kijk al helemaal niet tmf/mtv. *nu niet zeggen dat ik vaker tmf/mtv moet kijken* op kazaa staat hij nog niet. Is er een url? Tara heb jij hem op een url staan?
(Gepost door D.I.P, broertje van Febster)
quote:Op Morpheus staat hij niet! Singeltje zal hier in dorp wel niet te koop zijn net als vorig jaar met Ice Queen was ook niet te koop.
Op zondag 12 mei 2002 09:46 schreef witste het volgende:
Morpheus natuurlijk... hoeveel wil je er hebben???
of even naar de winkel voor het singeltje
(D.I.P)
quote:ga naar een 'grote' cd-zaak (like free record shop, music store) zeker weten dat ze em daar wel hebben
Op zondag 12 mei 2002 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou die single zou ik niet teveel op rekenen. Ik heb nog steeds geen spoor van Mother Earth kunnen ontdekken. Een meneer in een cdwinkel wist nieteens hoe je Within Temptation spelt! Eerst typte die in within, toen dacht hij: he dat klopt niet. Toen dus with in, maar hij dacht: dat klopt ook niet. Dus zocht hij op with in de computer en er was nog geen single, wel in bestelling.
quote:In welk godvergeten dorp woon je dan????
Op zondag 12 mei 2002 16:37 schreef febster het volgende:[..]
Op Morpheus staat hij niet! Singeltje zal hier in dorp wel niet te koop zijn net als vorig jaar met Ice Queen was ook niet te koop.
(D.I.P)
![]()
![]()
quote:http://catv3202.extern.kun.nl/Files/MotherEarth.AVI
Op zondag 12 mei 2002 01:32 schreef febster het volgende:
Mooie pics![]()
btw, weet iemand waar ik de clip van WT - Mother Earth kan downloaden? Kijk amper tv en als ik kijk al helemaal niet tmf/mtv. *nu niet zeggen dat ik vaker tmf/mtv moet kijken* op kazaa staat hij nog niet. Is er een url? Tara heb jij hem op een url
staan?
(Gepost door D.I.P, broertje van Febster)
![]()
![]()
Ja, ik ben weer terug
gelijk met wat nieuwtjes
WT staat aanstaande vrijdag op Rock Im Park in Nurnberg Duitsland
Verder hoorde ik vandaag dat Ivar (de drummer) uit de band zal stappen per 1 juni. Dit ivm de toegenomen drukte waardoor hij te weinig tijd heeft voor zijn andere muzikale projecten (en dat zijn er nogal wat). Stephen van Haestregt (geluid WT, drummer Paralysis) zal hem (tijdelijk) opvolgen. Overigens kwam dit als slag bij heldere hemel.
Over de afgelopen optredens. Bevrijdingspop was leuk, maar geluid viel tegen. Dauwpop was een spetterend optreden!
* KELDER kijkt naar tara
[..]
http://catv3202.extern.kun.nl/Files/MotherEarth.AVI
Dank u!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |