Mag ik de dame en heren voorstellen lekker op te houwen met dit soort shit, en het gewoon houden bij muziek zoals op Enter. MET slechte grunt. Die was tenminste nog gaaf
(yeah yeah i know ontwikkeling dus kan niet).
Maar goed, deze covers is m.i. een wanproduct.
Jammer
Laat er maar 's een peloton mariniers over heen gaan, dan heeft ze tenminste een reden om zo stompzinnig te kreunen en uit te halen.
Je reinste ethervervuiling. Bah, bah, bah!
Na deze verkrachting van een geweldig nummer (waarvan de clip notabene minstens zo goed was) zal het nooit meer met Within Temptation goed (mogen) komen!
Yesss !
quote:Hou toch op, er zijn genoeg covers die geslaagd zijn. En ik vind zelfs dit een aardige cover.
Op zondag 4 mei 2003 15:27 schreef yvonne het volgende:
Wat een vreselijke cover,
heel erg dit,
er moest een verbod op covers komen
Bijvoorbeeld Nightwish met covers als Over the hills and far away & The phantom of the opera en Sonata Arctica met Still loving you. Stuk voor stuk prima covers
quote:Gelukkig regent het
Op zondag 4 mei 2003 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kom je ook morgen, Yvonne, Within Temptation kijken ?
quote:Ben jij FF stoer
Op zondag 4 mei 2003 15:35 schreef Seborik het volgende:
We gaan ze op Graspop al met kaas bekogelen.
quote:Reden?
Op zondag 4 mei 2003 15:36 schreef Seborik het volgende:[..]
Echt wel.
quote:En nu ga jeje ergens in een hoekje HEEL diep zitten schamen!!!
Op zondag 4 mei 2003 15:33 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hou toch op, er zijn genoeg covers die geslaagd zijn. En ik vind zelfs dit een aardige cover.
Bijvoorbeeld Nightwish met covers als Over the hills and far away & The phantom of the opera en Sonata Arctica met Still loving you. Stuk voor stuk prima covers
quote:Dat je erop hapt alleen al is humor genoeg.
Op zondag 4 mei 2003 15:36 schreef StarGazer het volgende:[..]
Reden?
quote:wrom.......omdat ik de meute niet achterna loop en alles wat WT uitbrengt loopt af te kraken omdat ze populair zijn? Prima cover, gewoon niks mis mee.
Op zondag 4 mei 2003 15:37 schreef yvonne het volgende:[..]
En nu ga jeje ergens in een hoekje HEEL diep zitten schamen!!!
quote:Meute achterna lopen? Iemand kan het gewoon een kutcover vinden, zeker wanneer je het origineel van Kate Bush kent. Ik vind WT gewoon ronduit slecht dit nummer vertolken en dat heeft er verder geen hol mee te maken hoe populair ze zijn.
Op zondag 4 mei 2003 15:38 schreef StarGazer het volgende:[..]
wrom.......omdat ik de meute niet achterna loop en alles wat WT uitbrengt loopt af te kraken omdat ze populair zijn? Prima cover, gewoon niks mis mee.
quote:Ik zeg ook niet iedereen, het valt mij gewoon op dat sinds WT popu is ze weinig goeds meer kunnen doen.
Op zondag 4 mei 2003 15:40 schreef Seborik het volgende:[..]
Meute achterna lopen? Iemand kan het gewoon een kutcover vinden, zeker wanneer je het origineel van Kate Bush kent. Ik vind WT gewoon ronduit slecht dit nummer vertolken en dat heeft er verder geen hol mee te maken hoe populair ze zijn.
quote:Ik weet niet of ze populair zijn, maar dit nummer is gewoon kut. Punt.
Op zondag 4 mei 2003 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Ik zeg ook niet iedereen, het valt mij gewoon op dat sinds WT popu is ze weinig goeds meer kunnen doen.
quote:Whahahahaha.
Op zondag 4 mei 2003 15:56 schreef Flaw het volgende:
Doe niet zo triest allemaal (WT met kaas bekogelen??)
Dat mensen dat nog serieus nemen ook. Ongelooflijk.
quote:Inderdaad, maar we gaan wel even kijken he, want ik heb ze nog niet live gezien?
Op zondag 4 mei 2003 15:57 schreef yvonne het volgende:, lollige wending neemt dit topic
quote:Dus je neemt geen kaas mee?
Op zondag 4 mei 2003 15:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Whahahahaha.
Dat mensen dat nog serieus nemen ook. Ongelooflijk.
Morgen een kans voor ze om het goed te maken, al verwacht ik er maar niet al te veel van.
En wat betreft de Kate Bush cover, ik heb (veel) betere dingen gehoord van ze . Vind hem zelf niet echt geweldig. Wat mij betreft mogen ze weer lekker terug naar Enter stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |