Geduld is een schone zaak denk ik maar.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
De mediastilte houden ze inmiddels aardig vol, verwacht je niet.
Hij heeft ook afleiding natuurlijk en een hoger doel.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef Disana het volgende:
Zeker voor Huub lijkt me zo'n stilte heel erg moeilijk. Ik vind het eigenlijk wel knap dat hij het volhoudt.
Ja maar Huub is uitermate extrovert en zot op aandacht. Dus het is gewoon knap.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft ook afleiding natuurlijk en een hoger doel.
Er komen ook gesjeeste bn-ers in het nieuws omdat ze bv een agent in het gezicht hebben gespuugd ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat die mediastilte aanhoudt. Voorgoed. Achter de schermen en uit de publiciteit is het een stuk beter toeven, schat ik zo in.
Hij heeft weer een nieuwe sparringpartner.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef Disana het volgende:
Zeker voor Huub lijkt me zo'n stilte heel erg moeilijk. Ik vind het eigenlijk wel knap dat hij het volhoudt.
Wie weet spuugt Huub als gesjeesde BN-er ook een keer een agent in het gezicht of zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Er komen ook gesjeeste bn-ers in het nieuws omdat ze bv een agent in het gezicht hebben gespuugd ofzo.
Ja weet ik, maar dat maakt het juist nog knapper, dat ook dat helemaal buiten de schijnwerpers gehouden kan worden. Tenzij we iets missen (ik lees 'de bladen' niet).quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe sparringpartner.
Ach, daar hebben we de telegraaf niet voor nodig, enne.... het was maar een voorbeeld, er kan zoveel meer....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet spuugt Huub als gesjeesde BN-er ook een keer een agent in het gezicht of zo.
Maar ik zou mijn adem niet inhouden tot je het in De Telegraaf kunt teruglezen.
Klaar is klaar, denk ik.
Nou, ik kan me voorstellen dat hij nu meer last heeft van die bekendheid en aandacht, dus ik snap het wel, het is niet knap, het is gewoon laf.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat maakt het juist nog knapper, dat ook dat helemaal buiten de schijnwerpers gehouden kan worden. Tenzij we iets missen (ik lees 'de bladen' niet).
Als hij het ook doet vanwege zijn kind vind ik het niet laf.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat hij nu meer last heeft van die bekendheid en aandacht, dus ik snap het wel, het is niet knap, het is gewoon laf.
Dat geloof ik dus niet. Huub denkt altijd alleen aan zichzelf. Als dat zo was, was hij al veel eerder ondergedoken. Het is sinds hij kans maakt om de schoonzoon te worden van een hele rijke schoonpapa, heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij het ook doet vanwege zijn kind vind ik het niet laf.
Welnee, die heeft toch geen idee?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe zou Sophietje haar 1e kerst geweest zijn? Beetje moeilijk lijkt het me wel.
Nee, niet voor haar (in ieder geval nu niet, weet niet hoe ze er later over denkt als ze veel ouder is) maar gewoon de hele situatie.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die heeft toch geen idee?
Als die haar schone luier en voldoende eten en knuffels krijgt, van zowel vader als moeder, is Sophietje tevreden hoor .
Zonder topic geen nieuws.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht serieus dat er nieuws zou zijn omdat er een nieuw topic is geopend...
Is ook, die heeft de hele kerst liggen piekeren in haar wiegje........ hoe ze de situatie het best aan kan pakken en de relatie van papa en mama stabieler kan krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe zou Sophietje haar 1e kerst geweest zijn? Beetje moeilijk lijkt het me wel.
Maar natuurlijk, zo moeilijk is het niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |