jaaa maar dat is niet leuk voor het topicquote:Op zondag 3 januari 2010 13:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou je sieren als je dit erbij zou zeggen en het relativeren
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=studentquote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
Ik studeer op het MBO en ik snap de afkeer voor studenten ook niet zo
Als ik straks afgestudeerd ben heb ik gewoon een goede opleiding gedaan en ga ik gewoon lekker verdienen.
Troll die je bentquote:Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaa maar dat is niet leuk voor het topic
Precies!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ben dus terug van eten. en ik vraag me af.
Het MBO is toch beter dan het universiteit, omdat er meer mensen naar toe gaan. Netzoals bij feesten toch? Hoe meer mensen hoe beter.
Eens, ik vind het ronduit asociaal om te zien hoeveel sommige bestuursleden verdienen. Ik vind het vooral schokkend om te zien wanneer je weet in wat voor erbarmelijke omstandigheden sommige bewoners van tehuizen leven.quote:Bestuursvoorzitters van ziekenhuizen vangen tonnen per jaarVind dat eigenlijk niet kunnen voor een semi-publieke dienst. Maar goed, ik vind dat ook dat Balkenende te weinig vangt voor wat ie doet. Amper 2 ton voor 80 uur per week en je bent ongeveer áltijd in functie als je de deur uitstapt.
Ach ja, het Fok. Need I say more? Hier zit alleen de echte elite...quote:Verder lekker generaliserend gedrag hier weer, als het niet de allochtonen zijn, dan wel de VMBO'ers, de MBO'ers of nu de kutstudenten![]()
Ik heb absoluut niks tegen MBO'ers omdat ze minder slim (of lui, die zijn er ook) zijn, maar wel tegen types die zich niet sociaal intelligent gedragen. Als er iets gesloopt wordt en je leest het in de krant zijn het niet de studenten geweest...
Zonder VMBO/MBO is het gedaan met het bedrijfsleven, wat is een beetje bedrijf in de industriele sector nou zonder VMBO-ers of MBO-ers?quote:Maar verder doet iets van 70% VMBO in Nederland, dus het is nogal makkelijk om al het gezeik om hen af te schuiven :")
RTL Nieuwsquote:Studenten brengen geld in de stad
Steden doen er slim aan om studenten binnen te halen, want die brengen geld in het laatje. En niet alleen omdat ze in kroegen rondhangen. TNO heeft uitgezocht hoe steden profiteren van studenten.
Het komt erop neer dat elke student de economie in de regio 25.000 euro per jaar oplevert. Door studenten trekken allerlei bedrijven naar de stad en dat levert geld op.
Het kleine Wageningen bijvoorbeeld profiteert daar enorm van. Tweederde van alle salarissen in die stad worden betaald aan mensen van de universiteit.
Weldoeners, dat zijn we.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
RTL Nieuws
Zelfs tijdens hun studie dragen studenten al meer bij aan de economie dan de gemiddelde MBO'er
Ik kan dit niet serieus nemen, maar dan beledig ik je misschien als je het wel serieus bedoelt. Either way, je vergelijking gaat niet opquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ben dus terug van eten. en ik vraag me af.
Het MBO is toch beter dan het universiteit, omdat er meer mensen naar toe gaan. Netzoals bij feesten toch? Hoe meer mensen hoe beter.
Yup, zelfde met banken in Engeland die hun medewerkers nu weer bonussen moeten geven omdat hun gierige, inhalige 'beste' medewerkers anders overlopen naar de concurrent. Sommigen hebben echt geen greintje zelfreflectiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ronduit asociaal om te zien hoeveel sommige bestuursleden verdienen. Ik vind het vooral schokkend om te zien wanneer je weet in wat voor erbarmelijke omstandigheden sommige bewoners van tehuizen leven.
[..]
Ach ja, het Fok. Need I say more? Hier zit alleen de echte elite...
[..]
Zonder VMBO/MBO is het gedaan met het bedrijfsleven, wat is een beetje bedrijf in de industriele sector nou zonder VMBO-ers of MBO-ers?
Ja, die kutstudenten kunnen nooit normaal pratenquote:
Klopt, geld laat elke grens qua beschaving wegvagen. Sad but true.quote:Yup, zelfde met banken in Engeland die hun medewerkers nu weer bonussen moeten geven omdat hun gierige, inhalige 'beste' medewerkers anders overlopen naar de concurrent. Sommigen hebben echt geen greintje zelfreflectie![]()
Dat is het zogenaamde niveau hier op Fok, iedereen doet wo. Maar het liefst lopen ze iedereen te bashen. Het doet mij ook goed om te zien dat het soms anders kan.quote:Maar dit gaat al veel te diep voor dit topic, dit gaat gewoon over bashen
Beschavingquote:Op zondag 3 januari 2010 13:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, geld laat elke grens qua beschaving wegvagen. Sad but true.
[..]
Dat is het zogenaamde niveau hier op Fok, iedereen doet wo. Maar het liefst lopen ze iedereen te bashen. Het doet mij ook goed om te zien dat het soms anders kan.
Dat quasi-bijdehandte houdinkje alsof ze de wereld wel even een lesje leren terwijl het om 3 uur in de ochtend bij de plaatselijke shoarma tent doorgaans exact andersom gebeurt.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie bij veel mensen, zodra een gesprek over studenten dreigt te gaan, een blijk van afkeer te geven. Wat is dat met deze mensen? Waarom zou je een hekel aan iemand hebben, puur omdat hij aan het doorleren is? Wat is daar de logica van? Is het jaloezie? Zouden die mensen ook veel liever student zijn dan de hele week werken? Ik snap het niet.
Leg het me uit, KLB.
Ik vind dat best reden genoeg anders.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:36 schreef FinancialBubble het volgende:
doen altijd alsof ze beter zijn dan anderen. Alleen maar omdat ze beter kunnen leren, meer geld gaan verdienen, leukere banen hebben, de lekkere wijven krijgen, mooiere auto's rijden later, meer belasting betalen
Ironisch genoeg voelt de gemiddelde MBO'er zich genaaid.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Studenten experimenteren met homofiele kontsex.
Waarom zoek je ze dan ook op om 3 uur 's nachtsquote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat quasi-bijdehandte houdinkje alsof ze de wereld wel even een lesje leren terwijl het om 3 uur in de ochtend bij de plaatselijke shoarma tent doorgaans exact andersom gebeurt.
Maar toch bijgoochem blijven doen he?
Dan heb je toch een stukje vorming gemist. Maarja, kijk naar de gemiddelde student en dat is vanzelf al duidelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef Rafelbaard het volgende:
Die verguisde pretenties zijn volkomen terecht.
Wij zijn de elite die van grote hoogte op het plebs gaat urineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |