Konijnenknuffelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Logician het volgende:
* Logician "lek geprikt" geeft knuffel aan iedereen.
[ afbeelding ]
Morgen een deel v.d uitslag en overmorgen een deel. Ze hebben echt superveel afgenomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wanneer weten ze wat het allemaal is meis?
hoeveel buisjes dan??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Morgen een deel v.d uitslag en overmorgen een deel. Ze hebben echt superveel afgenomen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Logician het volgende:
Ben aan de kippebouillonen flesje water, ben zo uitgedroogt als maar kan
Ik zou daar wel op blijven letten, vocht is heel belangrijk..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Logician het volgende:
Ben aan de kippebouillonen flesje water, ben zo uitgedroogt als maar kan
Vrouwen moeten niet ongevraagd je laarzen weggooien!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-40000-euro-weg.html
Hier dat zal je leren om niet met je vrouw te praten
ze hebben het over een enkel laars en neit een paar dus kan het wel begrijpen dat ze een half paar weggooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet ongevraagd je laarzen weggooien!
Ze had beter haar tijd kunnen gebruiken door de missende laars op te zoeken en ze dan gelijk even een beetje netjes oppoetsen enzo. A. zou dit nooit doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze hebben het over een enkel laars en neit een paar dus kan het wel begrijpen dat ze een half paar weggooit
blijkbaar was die laars al lang pleitos, 40.000euries heb e in roemenie niet zo snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ze had beter haar tijd kunnen gebruiken door de missende laars op te zoeken en ze dan gelijk even een beetje netjes oppoetsen enzo. A. zou dit nooit doen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niet eens een laars! Of twee! Dus als mijn vrouw een laars zou vinden dan zou die van haar minnaar zijn!
Oh, wacht, waarschijnlijk van mijn cowboyminnaar.
Nou vooruit, omdat we in Lesbeau zitten, ook een plaatje van een vrouw...
[ afbeelding ]
Ja, als geheel iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
vind jij dát een lekker ding, A. ?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef lezzer het volgende:
Waar zijn heur laarzen?
* lezzer eet gegrilde groenten. Met een stukje vis, dat dan weer wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |