Het is uiteindelijk cruesli geworden. Met melkquote:
Hardlopen en squashen dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind die cruesli met chocola wel lekker. Maar dat past weer niet in een omvangverminderend dieet.
Niet dat ik me daar tegenwoordig nog heel veel van aantrek, ik ben nu eenmaal dik en ik moet er echt waanzinnig veel moeite voor doen om niet dik te zijn. Teveel, eik...
Is lekker.quote:edit:MET MELK? Getver, dat doet A. ook altijd...
dat geldt voor alles wat enigzins eetbaar is, lijkt het wel...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Die dorset is idd lekker.
Van cruesli word je trouwens wel makkelijk heul dik. De hoeveelheid die qua calorieen gelijk staat aan een dubbele boterham past net in een holle kies.
Idd, veel te veel suiker. Ik heb een tijdje een low carb dieet gedaan, toen vlogen de kilo's er echt af, ik was in een jaar bijna 30 kilo kwijt. Maar ja, geen bier, geen alcohol, geen brood, geen pasta's, geen suiker, wel veel vlees...zo kun je toch niet leven?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef lezzer het volgende:
Terwijl brood best wel veel calorieën heeft.
Bij mij is het toch 4 boterhammen of een bakje muesli.
Ik vind brood veel te lekker
Cruesli heeft trouwens best veel suiker. Net als al die "gezonde" produkten. Gewoon omdat het anders niet te vreten is denk ik.
Ik zie ook meer in meer lichaamsbeweging i.p.v. minderen met eten en drinken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd, veel te veel suiker. Ik heb een tijdje een low carb dieet gedaan, toen vlogen de kilo's er echt af, ik was in een jaar bijna 30 kilo kwijt. Maar ja, geen bier, geen alcohol, geen brood, geen pasta's, geen suiker, wel veel vlees...zo kun je toch niet leven?
Ik heb dat twee keer gedaan. En ook twee keer zoveel afgevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd, veel te veel suiker. Ik heb een tijdje een low carb dieet gedaan, toen vlogen de kilo's er echt af, ik was in een jaar bijna 30 kilo kwijt. Maar ja, geen bier, geen alcohol, geen brood, geen pasta's, geen suiker, wel veel vlees...zo kun je toch niet leven?
ik eet ze vrij weinig eigenlijk maar heb echt toetjes periode...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg.
Ik denk dat ik ook gewoon te veel zuivel eet.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Logician het volgende:
* Logician "lek geprikt" geeft knuffel aan iedereen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |