abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 10:33:56 #76
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76390749
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Brittie het volgende:
Nee dat blijkt
Heb je nog veel online gespeeld gister? Gaat het al beter? Ik had echt een paar hele slechte games gister dus toen ben ik maar gaan slapen
neen niet gek veel gespeeld... ben bij pvt2 gestopt lol misschien vanmiddag weer
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 4 januari 2010 @ 10:39:47 #77
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76390911
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
ghehe

heb wel 1x in vorig huis een muis gehad (toen waren joey&phoebe kittens) en ik zo wat is luna toch aan het doen.... kruipend over de vloer heen met 2 kleintjes die haar volgde bleek dus dat ze met haar neus boven op een muis aan het volgen was... niet dat ze hem pakte

phoebe heeft wel eens een muis gebracht naar mij (netjes op bank neerleggen en mauwen van kijk is!) maar die was al dood voor dat ze hem had
Jij is Friendsfan??? KZ

Menen jullie het serieus van jullie kat(ten)? Want ik eigenlijk wel! Het liefst had ik allang zelf een kat genomen, maar er staat nog een buitenlandstage in de planning ergens, dus vandaar dat ik daar beter nog even mee kan wachten. Ik zou toen tijdelijk op een kat van een vriendinnetje passen, maar ik spreek haar niet meer zo veel. Verder zijn alle katten in mijn omgeving die hard buitenbeestjes en ik woon op een bovenhuis.
Ik ben wel een echte katten expert (mee grootgebracht) en mega dierenlover, dus kan ik oprecht zeggen dat ik een goed oppasadresje ben hoor . Paar jaar geleden was ik nog trotse eigenaresse van twee helden, maar ex heeft ze meegenomen .
Marktplaats biedt misschien ook nog wel een oplossing. Staan vaker oproepjes voor kattenoppas gezocht op.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76390952
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

neen niet gek veel gespeeld... ben bij pvt2 gestopt lol misschien vanmiddag weer
Ik wil ook spelen maar dat wordt vnv pas, boehoe!
Je weet toch zichzellef.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:42:08 #79
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76390980
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:39 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Jij is Friendsfan??? KZ

Menen jullie het serieus van jullie kat(ten)? Want ik eigenlijk wel! Het liefst had ik allang zelf een kat genomen, maar er staat nog een buitenlandstage in de planning ergens, dus vandaar dat ik daar beter nog even mee kan wachten. Ik zou toen tijdelijk op een kat van een vriendinnetje passen, maar ik spreek haar niet meer zo veel. Verder zijn alle katten in mijn omgeving die hard buitenbeestjes en ik woon op een bovenhuis.
Ik ben wel een echte katten expert (mee grootgebracht) en mega dierenlover, dus kan ik oprecht zeggen dat ik een goed oppasadresje ben hoor . Paar jaar geleden was ik nog trotse eigenaresse van twee helden, maar ex heeft ze meegenomen .
Marktplaats biedt misschien ook nog wel een oplossing. Staan vaker oproepjes voor kattenoppas gezocht op.
je kan ook kijken bij een dierenasiel bij je in de buurt. Daar zoeken ze wel eens tijdelijke baasjes om kat te laten wennen aan mensen ofzo, of wat meer persoonlijke verzorging nodig heeft.

friends? wasda??
  maandag 4 januari 2010 @ 10:42:30 #80
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76390992
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:41 schreef Brittie het volgende:

[..]

Ik wil ook spelen maar dat wordt vnv pas, boehoe!
aahhhh *hug*
  maandag 4 januari 2010 @ 10:47:51 #81
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76391128
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

je kan ook kijken bij een dierenasiel bij je in de buurt. Daar zoeken ze wel eens tijdelijke baasjes om kat te laten wennen aan mensen ofzo, of wat meer persoonlijke verzorging nodig heeft.

friends? wasda??
Oh ja, das misschien ook wel een goed idee!
pi_76391162
Wij hebben wel eens bijna een kat weggedaan. Of allebei eigenlijk. Ze hebben met z'n tweeën nogal een territoriumprobleem namelijk.

Bij ons liep er een muis door de kamer. Die ene kat enthousiast er achter aan. Die andere lag zo midden voor de tv op de vloer. Loopt die muis recht tussen haar voorpoten. Wat doet die kat?
Een beetje suf naar die muis kijken en verder niks.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:51:10 #83
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76391228
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:

[..]

en dat op de maandag
pi_76391329
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Als het nou niet lukt met dat asieldinges kan ik mijn kat wel eens loslaten in je huis, kijken wat ze doet, ben ik wel benieuwd naar !
Je weet toch zichzellef.
pi_76391344
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

aahhhh *hug*
Thanks, much appreciated
Je weet toch zichzellef.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:58:49 #86
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76391455
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Brittie het volgende:

[..]

Als het nou niet lukt met dat asieldinges kan ik mijn kat wel eens loslaten in je huis, kijken wat ze doet, ben ik wel benieuwd naar !
ik denk dat 1 van mijn katten niet echt meer in kattenvervoershokje past...phoebe is mega groot dies na haar sterrilisatie gaan uitzetten en voor mijn gevoel stopt het maar niet
pi_76391600
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ik denk dat 1 van mijn katten niet echt meer in kattenvervoershokje past...phoebe is mega groot dies na haar sterrilisatie gaan uitzetten en voor mijn gevoel stopt het maar niet
Dat wordt een dieetje en een abo op de kattensportschool dan
Je weet toch zichzellef.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:04:44 #88
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76391614
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Brittie het volgende:

[..]

Als je niet zo'n stresserd hebt als mijn ouders (is 3wkn van slag na een tripje in de auto), be my guest . Anders is het natuurlijk wel zielig. Maar sommige katten zijn superrelaxt.
Wij hadden vroeger een kat en zij vond het geweldig om overal mee naartoe te gaan! Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad ! Briljant beestje. Ze was ook zo aan ons gehecht dat als wij zonder haar op vakantie gingen ze helemaal kale plekjes kreeg, omdat ze ons zo miste .
  maandag 4 januari 2010 @ 11:10:48 #89
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76391808
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Als je niet zo'n stresserd hebt als mijn ouders (is 3wkn van slag na een tripje in de auto), be my guest . Anders is het natuurlijk wel zielig. Maar sommige katten zijn superrelaxt.
Wij hadden vroeger een kat en zij vond het geweldig om overal mee naartoe te gaan! Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad ! Briljant beestje. Ze was ook zo aan ons gehecht dat als wij zonder haar op vakantie gingen ze helemaal kale plekjes kreeg, omdat ze ons zo miste .
ik had mijn katten 5 wekn bij mijn moeder gedumpt omdat ik op vakantie ging. 2 van de katten vonden het prima en als min moeder in hun kamer ging liggen kwamen ze bij mijn moeder aandacht halen. Joey daar integen moest niets van me moeder hebben (ik gok mensenkennis ) en heeft 5 wkn lang als mijn moeder in de kamer was op de kast gelegen. Toen ik ze kwam halen werd joey al helemaal gek en toen stond ik nog buiten voor het raam eenmaal binnen mauwen en tegen been aan rijden enzo. Ik ging ff naar woonkamer was joey over hekje gesprongen om naar mij toe te gaan (moeders heeft 5 honden dus was niet slim haha)
pi_76391899
quote:

[..]

Wij hadden vroeger een kat en zij vond het geweldig om overal mee naartoe te gaan! Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad !
Dat is precies mijn kat
Je weet toch zichzellef.
pi_76401405
Iedereen weer aan het werk?
  maandag 4 januari 2010 @ 15:59:33 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76401434
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef lezzer het volgende:
Iedereen weer aan het werk?

De goede dagen zijn weer voorbij...
  maandag 4 januari 2010 @ 16:00:13 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76401462
quote:

Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad !
Ook als je het water aan zette?
pi_76401653
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ook leuk. Doe je voorzichtig?
Te laat eerste serieuze wintersportblessure opgelopen. Ik word als het goed is door de alarmcentrale naar Nederland gehaald..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 4 januari 2010 @ 16:07:38 #95
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76401723
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Te laat eerste serieuze wintersportblessure opgelopen. Ik word als het goed is door de alarmcentrale naar Nederland gehaald..
waddan?
  maandag 4 januari 2010 @ 16:09:24 #96
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76401787
quote:

[..]

pi_76401880
quote:

[..]

Ah, kut, dat meen je niet
  maandag 4 januari 2010 @ 16:12:58 #98
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76401921
quote:

[..]

ook beterschapjes van logician!
pi_76401979
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ook beterschapjes van logician!
Speaking of, waar is zij?
Of lig jij daar in bed en internetten jullie samen?
pi_76402082
Wat een liefjes allemaal
Vakantie wordt zo wel erg kort. Niet zo grappig. Maarr ik kan dan ws wel heel veel lesbeauposten.
Wat een enorm geluk bij een ongeluk..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')