quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef Qebbel het volgende:
Vergeet French Kiss niet!
[ afbeelding ]
![]()
what goes in can come out ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en botox is niet definitief, dat verdwijnt gewoon weer
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ja die ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:37 schreef lezzer het volgende:
Gewoon rustig 5 sec lang vlees proeven.
Met een Torremolinoshoofd
meestal krijg ik ook wat ik wilquote:
Gelukkig heb je de foto's nogquote:
niet lief!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Dan moeten we daar nu maar eens een stokje voor steken
niet liefquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de foto's nog
(en de telefoonrekening...)
en nu alle verhalen ajbquote:
Ja, maar ook heel weinig aan te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Zoo irritant altijd!
Weer een keelontsteking?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt niet te geloven dit... ben op het werk en tijdens het praten hoorde ik mijn stem weer achteruit gaan
morgenmiddag maar weer naar huisarts
mijn keel doet helemaal niet eens pijn en vorige week deed ie ook maar 2 dagen pijn.....quote:
Misschien op een andere manier iets met je stem niet in orde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn keel doet helemaal niet eens pijn en vorige week deed ie ook maar 2 dagen pijn.....
denk het maar zou niet weten.... enige bijklacht is hoesten, zo lekkere drogen kriebelhoest die ik nu ook al weer meer dan week heb. van die pilletjes tegen de prikkeling werken iig nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien op een andere manier iets met je stem niet in orde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |