abonnement Unibet Coolblue
pi_254853
Ja, volgens mij is Bul zijn spullen aan het pakken. Waarom? heeft met zijn familie te maken als ik het goed heb begrepen. Bang dat zijn familie net als bij Sheki aangevallen word. Dit betekend een nieuwe. Bul had veel kans om te winnen. shit
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:20:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_254854
Als Bul vrijwillig vetrekt, komt Katja (je-weet-wel, die waar Aziz nat van droomt) er geloof ik in. Dan is in ieder geval de verhouding m/v weer 4:4.
Vondt Bul toch al een beetje saai. Met Katja (en Aziz) kun je ongetwijfeld lachen. Dat belooft weer drama, nieuw taalgebruik, emoties, ruzies, roddel en achterklap. Mjammie!
pi_254855
Ja, het ziet er wel naar uit!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:21:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254856
Inderdaad hij gaat eruit
ik hoorde hem het zeggen tegen aziz
Dit gaat de groep behoorlijk veranderen
pi_254857
De Jackpot kan worden aangevuld met het bedrag dat wordt geboden op een vrijgekomen plaats in de BUS . Dat is aan de orde wanneer een passagier vrijwillig opstapt. In dat geval krijgt de passagier zijn of haar borg niet terug. De vrijgekomen plaats wordt dan geveild onder het Nederlandse publiek. Het in te zetten bedrag van de kijker is minimaal 6000 gulden, de borgsom die ook elke passagier van de BUS heeft betaald.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_254858
quote:
op 03-25-2000 om 09:19 AM schreef Hunter het volgende:

de verkoping per opbod vind naar ik begreep alleen plaats als er sprake is van een vrijwillig vertrek. Maar ik kan me vergissen, en de regels kunnen nog veranderen natuurlijk.
Uit het artikel uit de Aktueel maak ik op dat in ieder geval de reserve-kandidaten ook mee mogen bieden. Als Aziz dus slim is werkt hij er iemand uit om vervolgens Katja in de bus te kunnen verwelkomen.


zie: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000434.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 25 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:30:00 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254859
Ik denk dat met name esmeralda en iwan bul erg gaan missen. Seki trouwens ook.
Maar ik denk dat iwan zich best alleen zal voelen even
pi_254860
Zodra de werkers terug zijn (ongeveer 16:00) gaat Bullent de bus verlaten.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_254861

Nu B vertrekt krijgen alle anderen, zo luiden de spelregels een GELE kaart. Dat zou betekenen dat Seki en Es beide twee gele kaarten hebben en dus de bus uit moeten. Hunter kan jij deze redenatie bevestigen.

pi_254862
Waar heb jij die regel gelezen Tanjalies? Zou een interessante konsekwentie zijn!

Ik durf dit niet te bevestigen.

[edit]O, ja het wordt nu ook op de streams gezegd! Maar het zullen wel geen persoonlijke gele kaarten zijn, dus dan kunnen Seki en Essie voorlopig toch blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 25 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:50:00 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254863
Jammer dat één van de weinige fatsoenlijke mensen eruit gaat...Tabee en 'tga je goed Büllent.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:51:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_254864
Volgens mij krijgt de groep in zijn geheel een gele kaart. Dat heeft nog geen konsekwenties omdat ze als groep nog geen gele kaart hebben gekregern (alleen persoonlijke)

Bij 2 gele kaarten voor de groep moet er één iemand vertrekken te bepalen door de groep

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_254865

Hunter,

Ik hoor ze net zelf op de stream zeggen dat de groep nu een gele kaart krijgt. Ik weet alleen niet of er een verschil bestaat tussen een groeps gele kaart en een persoonlijke gele kaart, en of dit verschil inderdaad bestaat. Dan wel of deze kaarten dan worden opgeteld. Als het een groepskaart betreft, krijgt de groep dus een straf door het vertrek van B. Ik had de hoop dat jij hier iets meer van wist.

pi_254866

R@B,

Maar hoe zit dat dan met de eerder uitgedeelde gele kaarten die de groep heeft gekregen, en dan bedoel ik niet de kaarten van S en E.

pi_254867
Die groeps-straffen zijn al uitgezeten (oven alleen 's nachts gebruiken, korte boodschappentijd) en nu dus denk ik verjaard. De straf van de persoonlijke kaart van Essie en Willeke was een uitbraakverbod (nog steeds geldig voor Essie). De persoonlijke straf voor Seki is onbekend.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 25 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:04:00 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_254868
De straf voor die kaarten hebben ze al gehad. Zou die wel meetellen dan moet er nog iemand vertrekken. Wel een mooi manier om van iemand af te komen, want iedereen weet wie dan de sigaar is.
Overigens denk ik dat SBS dat allemaal zelf wel een beetje zal bepalen. 2 weg is 4 nieuwe treug voor een week dat wordt te gek

Want er komen dus nu voor één week 2 nieuwe in de bus die het meeste bieden en daaruit kiest de groep wie er ternminste nog 2 weken mag blijven

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:27:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_254869
Is Essie al bezig met het schrijven van gevoelige afscheidsbriefjes voor iedereen aan Bullent?

"Bullent, het was met jouw een mooie tijd.
Maar nu raken we je kwijt.
Je hoorde echt bij de groep van elf.
Nog een tip: blijf vooral jezelf.
Liefs, Esmeralda"

  zaterdag 25 maart 2000 @ 13:52:00 #18
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254870
Bullent blijft in de Bus!
Na overleg met de psych heeft hij besloten om te blijven.........
Net van de stream geplukt.
The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


  Admin zaterdag 25 maart 2000 @ 13:59:00 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_254871
hij blijft, zo staat hier
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')