Mjup.. op kiddowfietsjequote:
Oooo eitje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mjup.. op kiddowfietsjeen boulevard is niet zo ver als me stamkroeg
![]()
Boulevard = ong. 3km binnendoor
Stamkroeg = ong 6 a 7 km over een industrieterrein en buitengebied Tilburg
Das die kroeg op de spoorlaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mjup.. op kiddowfietsjeen boulevard is niet zo ver als me stamkroeg
![]()
Boulevard = ong. 3km binnendoor
Stamkroeg = ong 6 a 7 km over een industrieterrein en buitengebied Tilburg
Ik heb Private Practice op staan, mijn sheets liggen open en ik zit op Fok!quote:
Welke?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Toen ik moest komen, stond dezelfde op één![]()
Kijk je ook af en toe op je sheets, of liggen ze alleen open?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb Private Practice op staan, mijn sheets liggen open en ik zit op Fok!
hmm toch meestal wel redelijk gevuld daar als ik erlangs fiets op weg naar de stadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
jup, collega houd niet zo van drukte..En ik vind bier al genoeg
La Bambaquote:
Ik kijk er ook na, ik heb al iets onderstreept én er iets bij geschrevenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk je ook af en toe op je sheets, of liggen ze alleen open?
Good girl!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk er ook na, ik heb al iets onderstreept én er iets bij geschreven
Valt meestal wel mee hoor.. stuk of 10 aan de bar en stuk of 6 aan t biljartquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
hmm toch meestal wel redelijk gevuld daar als ik erlangs fiets op weg naar de stad
Dan ziet het er van buitenaf drukker uit dan dat het werkelijk is...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Valt meestal wel mee hoor.. stuk of 10 aan de bar en stuk of 6 aan t biljart![]()
Exclusief de zaal ernaast dus.. want daar kom ik nooit
Uitsloverquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan doe ik er een kusje bij![]()
Good girl!![]()
Tis er iig wel gezelligquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ziet het er van buitenaf drukker uit dan dat het werkelijk is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tis er iig wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duidelijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |