waar the fuck slaat dat op. moet ik mezelf dan maar dwingen verliefd te worden op een jongen. ik zeg juist dat ik er van baalde toen ik verliefd werd op een meisje. en het interesseert me geen fuck wat mensen vinden. ik hoop juist op een leuke vent, maar ik ben er tot nu toe nog geen tegen gekomen. ik val niet op meisjes, heb ik toch gezegd. jezus, lees voordat je bullshit gaat opschrijvenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij bent bang voor reacties van je omgeving, en bang om in het homo-hokje terecht te komen, maar daarmee verandert de betekenis van een woord niet.
Je bent zo bang, dat je er allerlei onzin bij gaat halen, als ik dan maar niet verliefd wordt op een jongen, dan hoor ik hopelijk, en wellicht niet in het homo-hokje.
oke gelukkig, dus niet alle homo's zijn verwijfd. want daar maak ik me vaak ook zorgen om, want als ik ergens niet van houd is het dat welquote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben ook echt niet bang voor mijn omgeving want ik heb allemaal vrienden en familie die het toch wel accepteren en geef er niet veel om om in een homo-hokje terecht te komen, wel een beetje want veel homo's zijn van die verwijfde types, which i don't really like. Zelf vind ik jongens leuk, knap en opwindend. Maar ook meisjes vind ik heel leuk en knap, alleen niet opwindend. Daarom zie ik mezelf ook als homo en heb het aan een aantal mensen al verteld, maar ook mijn ouders zeiden tegen me dat het net zo goed een fase kan zijn en dat er best nog een keer een meisje kan komen wat ik weer wel opwindend vind. Maar ik heb nooit heel erg getwijfeld, maar je weet maar nooit. Bij anderen kan het wel ingewikkelder zijn.
Mijn vader was ook behoorlijk verbaasd toen ik het vertelde, ook toen mijn moeder vroeg of 'ie het verwacht had zei die van 'nee, nee ik heb er echt nooit over nagedacht, ook als je hem bij voetbal in het veld ziet of de kantine dan verwacht je zoiets niet, van homo's heb je toch vaker zo'n aanstellerig beeld.' Ghehe. Vrienden verwachten het ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
oke gelukkig, dus niet alle homo's zijn verwijfd. want daar maak ik me vaak ook zorgen om, want als ik ergens niet van houd is het dat wel
nou klinkt als een man naar mijn dromen danquote:Op maandag 4 januari 2010 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn vader was ook behoorlijk verbaasd toen ik het vertelde, ook toen mijn moeder vroeg of 'ie het verwacht had zei die van 'nee, nee ik heb er echt nooit over nagedacht, ook als je hem bij voetbal in het veld ziet of de kantine dan verwacht je zoiets niet, van homo's heb je toch vaker zo'n aanstellerig beeld.' Ghehe. Vrienden verwachten het ook niet.
Je kunt pas beslissen dat je niet in een hokje past als je weet wat dat hokje inhoudt. Het hokje homo is in deze maatschappij "geer en goor". Niet "iemand die seks heeft met mannen".quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, de enige die continue bezig zijn met hokjes maken, zijn jullie zelf, of welk naampje het moet krijgen.
Het is gewoon betekenisleer. Niet meer, niet minder.
Precies, en iemand die zichzelf bruin opschminkt is een neger.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef OeJ het volgende:
Kijk, dat geneuzel over "om maar gelijk in een hokje te duwen", DAT vind ik dus zo'n onzin. Voorbeeld:
Iemand die onderwijst, noemen we een onderwijzer.
Als een jongen sex wil met een andere jongen noemen we die een homo.
Als die onderwijzer een tijdje brandweerman wordt, dan noemen we hem brandweerman.
Als die jongen, die normaal graag sext met jongens, opeens liever met meisjes wil sexen, dan noemen we hem een hetero.
En jullie komen dan, van: ja, ik twijfel wat ik ben bla-die-bla, alsof een onderwijzer gaat twijfelen of hij wel onderwijzer is, terwijl hij onderwijzer is.
Dat geeft dus maar de Totale onzin van deze discussie aan.
Vampieren zijn natuurlijk heel homoerotischquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef RvLaak het volgende:
TS: Toen ik ongeveer zo oud was als jij nu bent, kreeg ik de film "Interview with the Vampire" onder ogen... Terwijl ik met mijn hooft op de borsten van een meisje waar ik verliefd op was lag, dacht ik enkelBrad Pitt
![]()
Uiteraard schrok ik ook een beetje, want homoseksuele gevoelens worden binnen de gemiddelde opvoeding meestal niet of nauwelijks behandeld. Na wat twijfelen, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar het COC in Zwolle gegaan. Puur om te kijken wat er rond loopt en of mijn gevoelens niet meer waren dan een opwelling.
Sindsdien geen relaties gehad met jongens, maar wel achter gekomen dat ik bi-seksueel ben. In mijn geval was het een kwestie van bewust worden en blijven van de gevoelens die ik heb. En vooral mijn reacties op bepaalde mannen (Dani Filth)
Weet ik niet... Vind de vampieren in bijv buffy nou niet echt lekker... Tis voor mij meer het lange haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vampieren zijn natuurlijk heel homoerotisch
op elk potje past een dekseltje, maak je geen zorgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef EenvoudigeRups het volgende:
Nu vraag ik me alleen af of ik ooit een leuke jongen tegen zal komen, vrijwel iedereen is hetero. Ik heb een account gemaakt op gay.nl maar het merendeel is 40+ of heeft ook twee X-chromosomen.
Genoeg gaycafé's enzo toch? En andere gaygerichte aktiviteiten...quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef EenvoudigeRups het volgende:
Hey! Het is nu ongeveer een half jaar geleden en het is niet alleen bij de jongen uit de OP gebleven.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik op vrouwen zal vallen, totdat je erachter komt dat je maar niet opgewonden kan worden van vrouwen en tegelijkertijd verliefd wordt op jongens. En dat is verwarrend.
Nu vraag ik me alleen af of ik ooit een leuke jongen tegen zal komen, vrijwel iedereen is hetero. Ik heb een account gemaakt op gay.nl maar het merendeel is 40+ of heeft ook twee X-chromosomen.
Het is gewoon kut, veel vrienden hebben inmiddels een meisje en de avondjes relaxed een pilsje drinken worden ook schaarser.
Deze post verdient bijna een schopje KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |