abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76420433
En hoe is het met TS?
pi_76420513
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef OeJ het volgende:

[..]

Jij bent bang voor reacties van je omgeving, en bang om in het homo-hokje terecht te komen, maar daarmee verandert de betekenis van een woord niet.

Je bent zo bang, dat je er allerlei onzin bij gaat halen, als ik dan maar niet verliefd wordt op een jongen, dan hoor ik hopelijk, en wellicht niet in het homo-hokje.
waar the fuck slaat dat op. moet ik mezelf dan maar dwingen verliefd te worden op een jongen. ik zeg juist dat ik er van baalde toen ik verliefd werd op een meisje. en het interesseert me geen fuck wat mensen vinden. ik hoop juist op een leuke vent, maar ik ben er tot nu toe nog geen tegen gekomen. ik val niet op meisjes, heb ik toch gezegd. jezus, lees voordat je bullshit gaat opschrijven
pi_76420820
Ik ben ook echt niet bang voor mijn omgeving want ik heb allemaal vrienden en familie die het toch wel accepteren en geef er niet veel om om in een homo-hokje terecht te komen, wel een beetje want veel homo's zijn van die verwijfde types, which i don't really like. Zelf vind ik jongens leuk, knap en opwindend. Maar ook meisjes vind ik heel leuk en knap, alleen niet opwindend. Daarom zie ik mezelf ook als homo en heb het aan een aantal mensen al verteld, maar ook mijn ouders zeiden tegen me dat het net zo goed een fase kan zijn en dat er best nog een keer een meisje kan komen wat ik weer wel opwindend vind. Maar ik heb nooit heel erg getwijfeld, maar je weet maar nooit. Bij anderen kan het wel ingewikkelder zijn.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_76420880
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben ook echt niet bang voor mijn omgeving want ik heb allemaal vrienden en familie die het toch wel accepteren en geef er niet veel om om in een homo-hokje terecht te komen, wel een beetje want veel homo's zijn van die verwijfde types, which i don't really like. Zelf vind ik jongens leuk, knap en opwindend. Maar ook meisjes vind ik heel leuk en knap, alleen niet opwindend. Daarom zie ik mezelf ook als homo en heb het aan een aantal mensen al verteld, maar ook mijn ouders zeiden tegen me dat het net zo goed een fase kan zijn en dat er best nog een keer een meisje kan komen wat ik weer wel opwindend vind. Maar ik heb nooit heel erg getwijfeld, maar je weet maar nooit. Bij anderen kan het wel ingewikkelder zijn.
oke gelukkig, dus niet alle homo's zijn verwijfd. want daar maak ik me vaak ook zorgen om, want als ik ergens niet van houd is het dat wel
pi_76420964
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

oke gelukkig, dus niet alle homo's zijn verwijfd. want daar maak ik me vaak ook zorgen om, want als ik ergens niet van houd is het dat wel
Mijn vader was ook behoorlijk verbaasd toen ik het vertelde, ook toen mijn moeder vroeg of 'ie het verwacht had zei die van 'nee, nee ik heb er echt nooit over nagedacht, ook als je hem bij voetbal in het veld ziet of de kantine dan verwacht je zoiets niet, van homo's heb je toch vaker zo'n aanstellerig beeld.' Ghehe. Vrienden verwachten het ook niet.
pi_76420980
Maar het gaat hier meer over TS, als die zich nog meldt. Hij is nog online geweest vandaag.
pi_76421158
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Mijn vader was ook behoorlijk verbaasd toen ik het vertelde, ook toen mijn moeder vroeg of 'ie het verwacht had zei die van 'nee, nee ik heb er echt nooit over nagedacht, ook als je hem bij voetbal in het veld ziet of de kantine dan verwacht je zoiets niet, van homo's heb je toch vaker zo'n aanstellerig beeld.' Ghehe. Vrienden verwachten het ook niet.
nou klinkt als een man naar mijn dromen dan nee mijn ma had het ook niet verwacht. maar het ging over ts ja
  maandag 4 januari 2010 @ 23:22:50 #133
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76421418
Haha, Tof!

Jullie moeten elkaar maar snel PM'en.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76421522
Als nu blijkt dat ze ook allebei van pizza houden, dan word ik gek, dan word ik echt gek, dan zijn het kopieën!
  maandag 4 januari 2010 @ 23:27:08 #135
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76421612
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, de enige die continue bezig zijn met hokjes maken, zijn jullie zelf, of welk naampje het moet krijgen.

Het is gewoon betekenisleer. Niet meer, niet minder.
Je kunt pas beslissen dat je niet in een hokje past als je weet wat dat hokje inhoudt. Het hokje homo is in deze maatschappij "geer en goor". Niet "iemand die seks heeft met mannen".

Maar wees maar blij dat jij precies weet wie je zelf bent zonder daar moeite voor hoeft te doen. Hopelijk stel je jezelf niet ineens voor verrassingen, qua seksualiteit of op een ander vlak.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 4 januari 2010 @ 23:30:48 #136
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76421778
Kan toch niks mis mee..hopen dan dat hij ook op jou valt.
pi_76423177
Toen ik 16 was ben ik eens echt verliefd geweest op een vrouw (nou ja, ze was 20 Da's dan heel oud). Maar ging over en later nooit verliefd geworden op een andere vrouw..... bij mij was het waarschijnlijk de leeftijd gewoon, dat ik nog zoekende was ed.

[ Bericht 4% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 05-01-2010 01:36:06 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:06:43 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76423289
Niets mis met verliefd zijn op een jongen. Gewoon voor je gevoel gaan en niet doen wat mensen van je eisen of verwachten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_76425577
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef OeJ het volgende:
Kijk, dat geneuzel over "om maar gelijk in een hokje te duwen", DAT vind ik dus zo'n onzin. Voorbeeld:

Iemand die onderwijst, noemen we een onderwijzer.
Als een jongen sex wil met een andere jongen noemen we die een homo.

Als die onderwijzer een tijdje brandweerman wordt, dan noemen we hem brandweerman.
Als die jongen, die normaal graag sext met jongens, opeens liever met meisjes wil sexen, dan noemen we hem een hetero.

En jullie komen dan, van: ja, ik twijfel wat ik ben bla-die-bla, alsof een onderwijzer gaat twijfelen of hij wel onderwijzer is, terwijl hij onderwijzer is.

Dat geeft dus maar de Totale onzin van deze discussie aan.
Precies, en iemand die zichzelf bruin opschminkt is een neger.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_76425771
Stel dat je homo blijkt te zijn....vind je dat dan erg? Zonee....who cares? Als je maar gelukkig bent
De enige echte.
pi_76436037
TS: Toen ik ongeveer zo oud was als jij nu bent, kreeg ik de film "Interview with the Vampire" onder ogen... Terwijl ik met mijn hooft op de borsten van een meisje waar ik verliefd op was lag, dacht ik enkel
Brad Pitt

Uiteraard schrok ik ook een beetje, want homoseksuele gevoelens worden binnen de gemiddelde opvoeding meestal niet of nauwelijks behandeld. Na wat twijfelen, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar het COC in Zwolle gegaan. Puur om te kijken wat er rond loopt en of mijn gevoelens niet meer waren dan een opwelling.

Sindsdien geen relaties gehad met jongens, maar wel achter gekomen dat ik bi-seksueel ben. In mijn geval was het een kwestie van bewust worden en blijven van de gevoelens die ik heb. En vooral mijn reacties op bepaalde mannen (Dani Filth )
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:44:52 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76438245
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef RvLaak het volgende:
TS: Toen ik ongeveer zo oud was als jij nu bent, kreeg ik de film "Interview with the Vampire" onder ogen... Terwijl ik met mijn hooft op de borsten van een meisje waar ik verliefd op was lag, dacht ik enkel
Brad Pitt

Uiteraard schrok ik ook een beetje, want homoseksuele gevoelens worden binnen de gemiddelde opvoeding meestal niet of nauwelijks behandeld. Na wat twijfelen, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar het COC in Zwolle gegaan. Puur om te kijken wat er rond loopt en of mijn gevoelens niet meer waren dan een opwelling.

Sindsdien geen relaties gehad met jongens, maar wel achter gekomen dat ik bi-seksueel ben. In mijn geval was het een kwestie van bewust worden en blijven van de gevoelens die ik heb. En vooral mijn reacties op bepaalde mannen (Dani Filth )
Vampieren zijn natuurlijk heel homoerotisch
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_76438818
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vampieren zijn natuurlijk heel homoerotisch
Weet ik niet... Vind de vampieren in bijv buffy nou niet echt lekker... Tis voor mij meer het lange haar
pi_85822520
Hey! Het is nu ongeveer een half jaar geleden en het is niet alleen bij de jongen uit de OP gebleven. :@

Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik op vrouwen zal vallen, totdat je erachter komt dat je maar niet opgewonden kan worden van vrouwen en tegelijkertijd verliefd wordt op jongens. En dat is verwarrend. :')

Nu vraag ik me alleen af of ik ooit een leuke jongen tegen zal komen, vrijwel iedereen is hetero. Ik heb een account gemaakt op gay.nl maar het merendeel is 40+ of heeft ook twee X-chromosomen. ;(

Het is gewoon kut, veel vrienden hebben inmiddels een meisje en de avondjes relaxed een pilsje drinken worden ook schaarser.

Deze post verdient bijna een schopje KLB. :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 01:28:51 #145
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85823102
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef EenvoudigeRups het volgende:
Nu vraag ik me alleen af of ik ooit een leuke jongen tegen zal komen, vrijwel iedereen is hetero. Ik heb een account gemaakt op gay.nl maar het merendeel is 40+ of heeft ook twee X-chromosomen. ;(
op elk potje past een dekseltje, maak je geen zorgen
Het ziet er ook naar uit dat je het zonder al te veel problemen voor jezelf geaccepteerd hebt.

Hoe heeft je familie en de rest van de buitenwereld gereageert of weten die het nog niet?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_85823218
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef EenvoudigeRups het volgende:
Hey! Het is nu ongeveer een half jaar geleden en het is niet alleen bij de jongen uit de OP gebleven. :@

Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik op vrouwen zal vallen, totdat je erachter komt dat je maar niet opgewonden kan worden van vrouwen en tegelijkertijd verliefd wordt op jongens. En dat is verwarrend. :')

Het is gewoon kut, veel vrienden hebben inmiddels een meisje en de avondjes relaxed een pilsje drinken worden ook schaarser.

Deze post verdient bijna een schopje KLB. :')
Genoeg gaycafé's enzo toch? En andere gaygerichte aktiviteiten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85823359
Vraag of je zn kontgat mag zien terwijl hij met de benen wijd gebukt zit. Maak daarna je keuze
lol?
  zondag 29 augustus 2010 @ 02:03:46 #148
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_85823563
Verdomme, oud gaytopic gelezen om er achter te komen dat het een oud, gekickt gaytopic is :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_85824481
Sjeempie, wat was ik op dreef in dit topic.
pi_85824497
Ik lees steeds: "Ik ben verliefd op Joran"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')