Chanel wie is Joost, de man die vanavond het mediacafe in kwam?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ja vanmiddag al, maar volgens mij is het joost..
Gert vind het altijd zo leuk dat je interesse toont, vragen stelt, dan kan ik weer dingen opzoeken .quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
Als dat zo is, dan lag-ie er vanmiddag ook al, want toen zag ik hier ook al een flits van.
Is dat Huissen? Wat is het voor ruimte?
Zag dit plaatje ook al vaker. Niet eerder getoond deel van "de bunker"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan lag-ie er vanmiddag ook al, want toen zag ik hier ook al een flits van.
Is dat Huissen? Wat is het voor ruimte?
Dat kan dus ... als ze opzoeken via youtubequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus het verhaal van de rechten (dat er alleen muziek van Johan hoorbaar mag zijn omdat het anders geld kost) is niet meer aan de orde?
Dan wil ik graag Videotape van Radiohead aanvragen.
En daarna Skeelerkes (Nederlandse versie).
Dacht dat het dezelfde kelder in Huissen is, maar toch niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zag dit plaatje ook al vaker. Niet eerder getoond deel van "de bunker"
Ik sprak een paar maanden geleden iemand die in een bedrijf in Apeldoorn werkt, en daar mochten ze in de ontvangsthal geen muziek meer draaien ivm de rechten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan dus ... als ze opzoeken via youtube
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sprak een paar maanden geleden iemand die in een bedrijf in Apeldoorn werkt, en daar mochten ze in de ontvangsthal geen muziek meer draaien ivm de rechten.
Op de afdelingen mocht het wel gewoon.
Ja, in Huissen.quote:
Ik heb het vermoeden dat 'het personeel' sowieso niet zo gek veel kost.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
Johan geeft aan dat er tijdens het werk niet gedronken mag worden.
Het personeel krijgt 'zoveel muntjes per dag', en de rest kan gekocht worden.
Het wordt ook te duur, als het personeel elke avond gaat zitten tanken.
Niet om lullig te doen, maar ik vermoed dat het aan de gang van zaken bij TBO1 ligt.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat 'het personeel' sowieso niet zo gek veel kost.
Ik snap die voortdurende focus op die drank niet zo. Blijkbaar is er reden om er paal en perk aan te stellen?
Maar wij krijgen het niet mee toch, dat er wild gefeest wordt aan die bar 's nachts?
Dat mensen die nog moeten werken niet gaan zitten zuipen, lijkt me volstrekt logisch. Maar blijkbaar is het ook nodig dat Johan dit nog even specifiek meldt?
Huub is lid geweest van het redactieteam . say no more..quote:Op zondag 3 januari 2010 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar ik vermoed dat het aan de gang van zaken bij TBO1 ligt.
Daar refereerde hij een keer eerder aan (niet vandaag).
Ik denk eerder aan iemand die er nu niet zit....quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef Dottey het volgende:
Ik denk met name 1 die er nu zit .. die klokt nog wel eens wat weg
Hij zit er echtquote:Op zondag 3 januari 2010 01:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan iemand die er nu niet zit....
Ah, OK.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar ik vermoed dat het aan de gang van zaken bij TBO1 ligt.
Daar refereerde hij een keer eerder aan (niet vandaag).
Personeel is bij hem idd synoniem voor vrijwilligers.
Is dit iets wat meegenomen gaat worden op de reis van Groningen naar Eindhoven?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:36 schreef snetje het volgende:
Johan test even zijn eigen mini cam
[ afbeelding ]
Ik denk dat die reden met een "H"begint een op "uub" eindigt.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK.
Het voelt niet als lullig doen hoor. Meer als Maanvis-taktiek.En het werkt. OK, er moet een reden voor dit alcohol-gedoe zijn lijkt me.
Huub in da house????quote:
Ja ja ja jij ziet je kans weer schoon.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat die reden met een "H"begint een op "uub" eindigt.
Nee begint met een andere letterquote:
The making of the snowdoll.quote:
quote:
quote:
Hier ook erg veelquote:Op zondag 3 januari 2010 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu nog tieten!
Aardig dik pak daar trouwens, hier zijn de straten nog maagdelijk blank (op de gebruikelijke heroïnespuiten en verfrommelde Barney-posters na dan).
Ik heb 'em afgedaan want het was de bedoeling dat ik niet meer on stream kwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |