quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:36 schreef gomi het volgende:
[..]
en eigenlijk is dat programmaboekje dus gewoon heel accuraat
Mooi gedaan liesje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben wel klaar met de OP, nog nooit zo mijn best gedaan.
Elly flashback.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef sunny16947 het volgende:
Het is zaterdagavond. Laten ze een feestje bouwen. Peter N kan wel ff zingen.
Ze is een plattegrond aan het maken (van PSII?) met camera punten en nooduitgangen en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Jian het volgende:
Wat zit dat meiske toch de hele tijd achter dat bioscoopscherm te doen. Wel een mooi scherm voor Call of Duty overigens
Dottey, gaat dat zingen onder de douche nog door? En wanneer begint dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
CC,
ik vang veel op over lopen van de ene kant van het land naar de andere kant.
Er is zelfs een of ander laptopje ervoor aangeschaft.
Maar of dat doorgaat enzo dat is de grote hamvraag.
beetje man bijt hond idee? van ene punt naar andere punt , maar nu met laptop?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
CC,
met beeld?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, gaat dat zingen onder de douche nog door? En wanneer begint dat?
Die tocht zou vanavond beginnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
CC,
Nou ja dan gebeurt er iig iets. Al die zittende, niksende mensen schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elly flashback.
Alsjeblieft zeg.
O ze praat ook nog Liesbeth ...... en wat een heerlijke zjachte Geeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze is een plattegrond aan het maken (van PSII?) met camera punten en nooduitgangen en dat soort dingen.
Ze heet trouwens liesbeth.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou ja dan gebeurt er iig iets. Al die zittende, niksende mensen schiet ook niet op.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, gaat dat zingen onder de douche nog door? En wanneer begint dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |