ok, beetje laat. maar ik ik ga dan toch eens serieus zijn: t was een grapje. ik hoef je niet in je blote billen te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat deed ik eigenlijk ook eventjes![]()
Want ik weet niet hoe ik het rustig en lief moet brengen... Ik ga niet met de billen bloot voor de cam![]()
ook niet voor jou
Interessant.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de wet op de privacy en persoonlijke integriteit. Ik weet van een sportvereniging die haar spelers/speelsters random wou gaan testen op aanwezigheid van alcohol in het bloed. En dat was om zwaarwegende redenen van algehele veiligheid op het veld. Om een lang verhaal kort te maken: ze konden het shaken.
Als dat zo is, dan lag-ie er vanmiddag ook al, want toen zag ik hier ook al een flits van.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Adje bevindt zich inmiddels in Huissen
Chanel wie is Joost, de man die vanavond het mediacafe in kwam?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ja vanmiddag al, maar volgens mij is het joost..
Gert vind het altijd zo leuk dat je interesse toont, vragen stelt, dan kan ik weer dingen opzoeken .quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
Als dat zo is, dan lag-ie er vanmiddag ook al, want toen zag ik hier ook al een flits van.
Is dat Huissen? Wat is het voor ruimte?
Zag dit plaatje ook al vaker. Niet eerder getoond deel van "de bunker"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan lag-ie er vanmiddag ook al, want toen zag ik hier ook al een flits van.
Is dat Huissen? Wat is het voor ruimte?
Dat kan dus ... als ze opzoeken via youtubequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus het verhaal van de rechten (dat er alleen muziek van Johan hoorbaar mag zijn omdat het anders geld kost) is niet meer aan de orde?
Dan wil ik graag Videotape van Radiohead aanvragen.
En daarna Skeelerkes (Nederlandse versie).
Dacht dat het dezelfde kelder in Huissen is, maar toch niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zag dit plaatje ook al vaker. Niet eerder getoond deel van "de bunker"
Ik sprak een paar maanden geleden iemand die in een bedrijf in Apeldoorn werkt, en daar mochten ze in de ontvangsthal geen muziek meer draaien ivm de rechten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan dus ... als ze opzoeken via youtube
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sprak een paar maanden geleden iemand die in een bedrijf in Apeldoorn werkt, en daar mochten ze in de ontvangsthal geen muziek meer draaien ivm de rechten.
Op de afdelingen mocht het wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |