Ik heb gezegd in het topic dat er op 1 van de laptops een dooie pixels zit. Hierop zat jij te wachten toch ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:12 schreef lesley het volgende:
dit gaat me te lang duren, ondanks dat ik direct de volle vraagprijs heb geboden voor beide laptops.
ik zie bij deze dus van een eventuele koop af
1 pixel die soms rood/soms een andere kleur heeft....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef Sjechov het volgende:
1 hotpixel.
Wat moet daar onder verstaan?
1x toshiba verkocht aan Prowl.quote:
Hey bluequote:
60 euro incl.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef blueline het volgende:
Nog 1 laptop over, helaas wel met een dooie pixel.
Kom je wel eens in Zwolle ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:19 schreef Sjechov het volgende:
Hengelo ov
Persoonlijk niet.quote:
Verschil tussen standaard a 6,75 (TNT) en aangetekend a 7 euro (TNT) is natuurlijk minimaal.quote:
Natuurlijk zit er een lader bijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:54 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Verschil tussen standaard a 6,75 (TNT) en aangetekend a 7 euro (TNT) is natuurlijk minimaal.
Maar voor 60 euro incl. ben ik akkoord.
PM me maar even je gegevens, dan maak ik dit weekend de 60 euro over.
Ik neem overigens wel aan dat er gewoon een lader ed. bij zit?
De videokaart installeren onder XP is alleen wel lastig, als je wil heb ik de juiste Toshiba driver voor je in een zipjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:08 schreef Sjechov het volgende:
Laptop hier binnen gekomen vandaag
Was heerlijk verpakt
Had er meteen een krantje en een lading oud papier bij
Bedankt voor deze!
Altijd handig als iemand het voorwerk al heeft gedaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:09 schreef Prowl het volgende:
[..]
De videokaart installeren onder XP is alleen wel lastig, als je wil heb ik de juiste Toshiba driver voor je in een zipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |