abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2000 @ 10:50:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_254846
Okee, ik geloof dat de meeste mensen nu wel weten dat ik een tattoofreak ben. Ik denk dat van mijn lichaam ongeveer tien procent (?schattinkje hoor ) is bedekt met inkt. Als ik een man met een tattoo zie vind ik hem gelijk veel aantrekkelijker dan wanneer hij die niet had gehad. Toen ik dus gisteren Seki halfbloot mocht aanschouwen (zie andere topic in dit forum) zou je dus verwachten van mij dat ik bijna uitgleed op de bank, maar niets was minder waar, al is die man van top tot teen bedekt met inkt hij is en hij blijft een totale creep.

Dat moest ik toch nog even kwijt....sorry

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 11:16:00 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_254847

Voor zover ik kon zien, waren de tattoos op het lichaam van Seki niet echt mooi verdeeld, zodat je bij het zien van een wat vaag beeld een soort van rare vlekken krijgt.

De tattoos van Bianca's BB vond ik wel errug mooi.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 15:41:00 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_254848
quote:
op 03-25-2000 om 11:16 AM schreef Dark het volgende:
Voor zover ik kon zien, waren de tattoos op het lichaam van Seki niet echt mooi verdeeld, zodat je bij het zien van een wat vaag beeld een soort van rare vlekken krijgt.

De tattoos van Bianca's BB vond ik wel errug mooi.


Ja, die van Bianca is inderdaad ontzettend mooi.... Is het van die film Dracula?

(Meerhoerman beweert van JA!)

Grtz,

Puckzzz.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 15:47:00 #4
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_254849
Die van SEKI zijn gewoon plakplaatjes joh..
Vandaar dat tie nooit douched..in die bus..
Pissed Off
pi_254850
Die tattoo's zijn nu toch verleden tijd, want Seke is de bus uit! Vamos!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')