Linkje?quote:
Lees even de allereerste postquote:Op zondag 3 januari 2010 17:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Linkje?![]()
Bedankt voor de snelle reactie trouwens.
*schaam*quote:
Het is alleen bij de NS bekend gemaakt, het zou me niks verbazen als de andere maatschappijen volgen.quote:
Jups, anders het heet de Studenten OV-chipkaart.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef vaasinbloem het volgende:
Ff voor de zekerheid, want ik haal al die OV pas termen uit elkaar:
De oude studenten OV-Kaart is nog een maandje geldig in de trein. Op Verschillende stations hangen briefjes die dat aangeven, onder andere op Utrecht CS. De reden is dat het een grote puinhoop is rond de invoering van de studenten OV-Chipkaart.
De oude OV-kaart is toch gewoon die gelamineerde papieren ding?
Heb je toevallig hier een link van? Kan alleen het ene artikel vinden dat je hem moet meenemen met je nieuwe OV chipkaart?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op de NS site staat dat je OV toch geldig is, dus dan lijkt het mij dat je geen boete kan krijgen
(en kan je je daarop ook beroepen)
Wat dacht van je even de OP lezen?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Heb je toevallig hier een link van? Kan alleen het ene artikel vinden dat je hem moet meenemen met je nieuwe OV chipkaart?
Ja, heb al gezocht, kan alleen die ene FOK nieuwsbericht vinden en die foto op stations. En die oude NS bericht dat je hem met je nieuwe moet meenemen. Of lees ik nu over wat heen?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat dacht van je even de OP lezen?
Er zit een tijdelijk abo op tot eind januari dus dat maakt ook geen fuck uitquote:Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef MPrimitive het volgende:
ik ben al bij 8 apparaten geweest ( waarvan 5 kapot ) en van een ander apparaat zat de stekker er geeneens in. De andere apparaten zeiden dat er geen bestelling voor me klaar stond.
Heb zojuist het internet geraadpleegd. schijn ik pas vanaf 22 januari m'n week abonnement op te kunnen halen. fml
Jaquote:Op zondag 3 januari 2010 17:28 schreef Jac0bus het volgende:
Vandaag heb ik mijn OV-Chipkaart opgeladen. Het gekke is dat die machine zei dat er twee reisproducten opgeladen zijn. Zijn dat gewoon de gratis reizen in het weekend(heb weekend) en het 40% korting doordeweeks?
Klopt inderdaad. Dat wordt gezien als 2 losse producten (wat samen je studentenreisproduct maakt).quote:Op zondag 3 januari 2010 17:28 schreef Jac0bus het volgende:
Vandaag heb ik mijn OV-Chipkaart opgeladen. Het gekke is dat die machine zei dat er twee reisproducten opgeladen zijn. Zijn dat gewoon de gratis reizen in het weekend(heb weekend) en het 40% korting doordeweeks?
Spuit 11quote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dat wordt gezien als 2 losse producten (wat samen je studentenreisproduct maakt).
En dat klopt ook, het moet echt een ophaalpunt zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
Als er in mijn stad alleen een oplaadpunt is, kan ik daar dan niet ophalen?
Net of dat een foto is van mijn OV... Hij komt van wiki af...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik je van de foto! Guido? Hahahaha!
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef Runx het volgende:
MAAR mijn vraag is kan ik nou met me oude OV kaart nog reizen tot 31 jan ? dat is wat ik uit het bericht wat op de FP stond? is het gecontroleerd of het bericht wel klopt ? ik zie nergens op ns website staan dat het kan ....?
ok je moet hem meenemen maar ik heb geen chipkaartquote:
Print anders dat briefje uit wat in de OP staat. Daar staat duidelijk op dat het nog mag. Ik zou er in ieder geval gewoon op gokken met je oude OV. Desnoods neem je ook je een kopie van je aanvraagformulier mee ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 19:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ok je moet hem meenemen maar ik heb geen chipkaartdat is mijn probleem dus ik zal op 4 jan dus gewoon een kaartje moeten kopen
omdat me ov chipkaart niet op tijd binnen is...... terwijl ik het optijd heb aangevraagd ....
Fuck you.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Net of dat een foto is van mijn OV... Hij komt van wiki af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |