Toch zegt de normale automaat op station de vink dat er ook een 'ophaal' optie is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:37 schreef Mathijz het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Je OV recht kan je bij deze automaten ophalen:
[ afbeelding ]
en NIET bij de standaard NS automaten:
[ afbeelding ]
Dat is echt fucking achterlijk dat dat niet kanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:37 schreef Mathijz het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Je OV recht kan je bij deze automaten ophalen:
[ afbeelding ]
en NIET bij de standaard NS automaten:
[ afbeelding ]
Als je in een nog-niet-cipgebied reist wordt dat wel gewaardeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef alors het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat je dat ding nog aan de chauffeur laat zien, of hoeft dat niet?
Het is de bedoeling dat je ermee incheckt en uitcheckt, als ze die apparatuur niet hebben moet je de kaart laten zien.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef alors het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat je dat ding nog aan de chauffeur laat zien, of hoeft dat niet?
Hier heeft de syntus die apparatuur al wel een paar maanden in de meeste bussen hangen hoor, maar chippen hoeft/kan nog nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je ermee incheckt en uitcheckt, als ze die apparatuur niet hebben moet je de kaart laten zien.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik snap nog geen ene fuck van die kortingsperiode van de OP.
Wat wordt als kortingsperiode gezien?
- vanaf 9.00 uur tot xx uur (weet de uren niet meer)
of
- Alleen in het weekend
Met een week OV?quote:
Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Met een week OV?
Vrij reizen:
ma 04:00 t/m za 04:00
Personen met korting meenemen op maandag t/m vrijdag na 09:00 uur.
Zelf met korting reizen in het weekend.
Maar dan weten ze toch niet of je week of weekend hebt? Ik verheug me nu al op het reizen maandag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je ermee incheckt en uitcheckt, als ze die apparatuur niet hebben moet je de kaart laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |