Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Nice.. kan een mod ff alle posts dat te maken heeft met de volvo verplaatsen na mijn andere Volvo Topic? Tis net alsof ik mijn BMW ombouw na Variomaat
Nee met Variomatic natuurlijkquote:
Ok, laters..quote:
Dat is CVT.. Continuous Variable Transmision toch? Variomatic dus..quote:
quote:
Variomatic is de trekband zoals die origineel in DAFs en Volvo340s zit.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ok, laters..
[..]
Dat is CVT.. Continuous Variable Transmision toch? Variomatic dus..
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
Turquaz52, crewbashing, twee weken weg.
Hoeveel kost het me om helemaal voorgoed te bannen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
Turquaz52, crewbashing, twee weken weg.
Duwband en trekband zijn allebei CVT, maar andere typesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Variomatic is de trekband zoals die origineel in DAFs en Volvo340s zit.
"CVT" is duwband zoals gebruikt bij huidige auto's.
Althans, dat is wat ik ervan denk. Volvo is begonnen met het hernoemen van de Variomatic naar CVT en mijn inziens brengt dat verwarring
Uit jouw post maak ik op dat een trekband iets anders als een cvt, maar een duwband nietquote:
Same, en ik vraag me af of er ooit iets af komt.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik denk dat het 2 weken lang effe niet ontopic gaat. Maar aan de andere kant verwacht ik eigenlijk over 2 weken dat hij de helft van zijn wagenpark totall heeft en wat nieuws heeft!
En toch mis ik de stefanP topics.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:11 schreef fathank het volgende:
Het houdt PTA in leven, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |