Ik leg graag dingen uit. Misschien ga ik later in een museum werken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:23 schreef Saind het volgende:
Komt erop neer dat het geen handig wapen is voor lange afstand, en dat geluidsdempers kut zijn.
Ligt er denk ik aan waar je een strafblad voor heb gekregen, voor iets jatten denk ik minder snel dan voor mishandelingquote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Saind het volgende:
Trouwens, iemand enig idee hoe hard je het juridisch gezien moet verkloten voordat de KNSA je eruit gooit?
Ik heb een maand of 2 geleden een strafblad gekregen, klein dingetje, 30 uur werkstraf, maar ik heb geen idee hoe dat gaat bij de KNSA.
Ben btw minderjarig.
Mijn vereniging weet het ook niet, en durf geen vraag op te sturen omdat ze er dan vast achteraan gaan ofzo
kelin dingetje, 30 uur.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Saind het volgende:
Trouwens, iemand enig idee hoe hard je het juridisch gezien moet verkloten voordat de KNSA je eruit gooit?
Ik heb een maand of 2 geleden een strafblad gekregen, klein dingetje, 30 uur werkstraf, maar ik heb geen idee hoe dat gaat bij de KNSA.
Ben btw minderjarig.
Mijn vereniging weet het ook niet, en durf geen vraag op te sturen omdat ze er dan vast achteraan gaan ofzo
Bedankt, maar ik kende die site al, een ding: de enige vereniging die op die site staat in Nijmegen is COM SV Nijmegenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Saind het volgende:
http://www.knsa.nl/verenigingen_opprovincie_zoekresultaat.asp?Expr1=Gelderland&offset=40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |