abonnement Unibet Coolblue
pi_254748
Ik zag zojuist op de debusop6.nl site dat Iwan, met 22% het populairst is...

Ik vind dit op z'n zachts gezegd heel raar, want ik heb die Iwan nog nauwelijks in actie gezien.

Hij doet me een beetje denken aan BB Willen, ook Willem viel nauwelijks op in BB in het begin althans, hij werd daardoor zeer populair totdat de ware aard naar boven kwam en zijn populariteit drastisch kelderde.

Iwan speelt nu de ideale schoonzoon, maar ondertussen zit hij wel te geilen op dat miljoen en ik denk dat hij nog wel een keer in de fout gaat.

Volgens mij is Iwan een lafaard

٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 24 maart 2000 @ 21:22:00 #2
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254749
Ik ben het volledig met je eens. Iwan heeft zich tot nu toe alleen maar op de vlakte gehouden -net als Tessa overigens- terwijl het merendeel zich openbaarde maakte als huilebalk, schreeuwlelijk, onbenul etc. Dit is ongetwijfeld een goede strategie om verder te komen (vooral als je zorgt dat je mede-buspassagiers in jou geen bedreiging zien, dan wel je om de een of andere onduidelijke reden sympathiek vinden ). Alleen even een grote bek tegen Seki op het moment dat die zich bij half Nederland blijkbaar echt onmogelijk heeft gemaakt en hij is het populairst??!!! Kom op zeg, trap er niet in...

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 24 Maart 2000).]

  vrijdag 24 maart 2000 @ 21:30:00 #3
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254750
Dit heft niks alles met strategie te maken.
Die jongen is gewoon wie hij is. Zoals hij zelf al aangaf eerst de kat uit de boom kijken. En verder is het niet zo'n karikatuur van zichzelf als de rest. Ik begrijp wel dat hij het popylairst is. Daar voor hoef je niet zo in actie te komen door te schreeuwen janken of wat dan ook.
  vrijdag 24 maart 2000 @ 21:37:00 #4
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_254751
Ik geloof absoluut dat Iwan heel bewust bezig is met de centen binnenhalen. Dat geeft ook niet, want daar gaat het tenslotte om in De Bus. Alleen maken de anderen er wel iets interessanter kijkmateriaal van. Ik persoonlijk vind Iwan gewoon niet langer gewenst op mijn beeldscherm, want ik weet nog steeds niets van hem en kan me dus ook niet voorstellen dat iemand ook maar enigszins bij zijn lotgevallen betrokken is geraakt. Of je zou moeten verwachten dat hij zich nog gaat ontpoppen als iemand met een verhaal, maar ik denk dat je dan na afloop van een koude kermis thuis komt.

edit: html foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 24 Maart 2000).]

  vrijdag 24 maart 2000 @ 21:41:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254752
Ik kan er dus zo nog een aantal opnoemen in die bus waar ik niks persoonlijks van ken. Het lijkt wel of ze zich zo bloot geven, maar als je concreet luistert zeggen ze niks. Maar dat is mijn mening. Met een paar uitzonderingen daar gelaten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')