Wow, op klompen van Vikingen...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
Afkomst
Waar het hakenkruis precies vandaan komt is onbekend, wel weet men dat het woord swastika uit het Sanskriet stamt, dat is een Indo-Europese taal. Su betekent daar goed of wel, asti betekend zijn. Alleen weet niemand of dat wel de eerste naam is die het symbool heeft gekregen, en door wie het bedacht is.
Hele artikel:
https://kunst-en-cultuur.(...)ruisde-swastika.html
Daar keek ik ook zó van op! Dat verwacht je echt niet he?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wow, op klompen van Vikingen...wist ik niet. Goed artikel.
Het schijnt dat Hitler het dus daar vandaan had en niet uit India.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar keek ik ook zó van op! Dat verwacht je echt niet he?
Terwijl er al die jaren verteld werd dat het uit India afkomstig was. Nu zie je daar dit teken nog veel staan, daar is het niet zo beladen als hier.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:14 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het schijnt dat Hitler het dus daar vandaan had en niet uit India.
Ik kan de bron niet meer vinden, maar wat ik heb gehoord, mogelijk van een docent/professor, is dat het hakenkruis veel in Duitsland werd gebruikt op huizen omdat het als "Donars Hamer" het kwaad af zou weren (in het bijzonder blikseminslag). Ik heb het in elk geval op gevels van boerderijen gezien, uit begin 20e eeuw, Noord-Duitsland, met dat (symbolische) doel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terwijl er al die jaren verteld werd dat het uit India afkomstig was. Nu zie je daar dit teken nog veel staan, daar is het niet zo beladen als hier.
Dat is zeker geloofwaardiger. Hij heeft er idd zijn eigen invulling aan gegeven en het symbool voorgoed besmet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik kan de bron niet meer vinden, maar wat ik heb gehoord, mogelijk van een docent/professor, is dat het hakenkruis veel in Duitsland werd gebruikt op huizen omdat het als "Donars Hamer" het kwaad af zou weren (in het bijzonder blikseminslag). Ik heb het in elk geval op gevels van boerderijen gezien, uit begin 20e eeuw, Noord-Duitsland, met dat (symbolische) doel.
Het verhaal gaat dus dat Hitler dat gebruik kende en het heeft gebruikt om het grote huis (heel Duitsland) symbolisch te beschermen tegen het kwaad, in het bijzonder de Fransen en de Bolsjewieken.
In elk geval vind ik dat geloofwaardiger dan het idee dat hij een Indisch symbool nam en er een andere betekenis aan gaf voor "het Duitse Volk". Er werden immers meer Vikingsymbolen ge/misbruikt, zoals de runen.
Ik ken The Family en die vergelijken zich volgens mij helemaal niet met Hitler, waar heb je dat vandaan? Ik heb er een serie over gezien, staat op Netflix. Niet dat je daarmee alle wijsheid in pacht hebt maar toch, wat jij zegt heb ik nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Ik weet wel dat er een groep bestaat the family en zij vergelijken hun methode die met hitler
Heb je daar linkjes van?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Ik weet wel dat er een groep bestaat the family en zij vergelijken hun methode die met hitler
Ze noemen wel de naam hitler in de netflix docu zal het nog eens opzoekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ken The Family en die vergelijken zich volgens mij helemaal niet met Hitler, waar heb je dat vandaan? Ik heb er een serie over gezien, staat op Netflix. Niet dat je daarmee alle wijsheid in pacht hebt maar toch, wat jij zegt heb ik nog niet gehoord.
Maar je vindt het bijvoorbeeld ook op oud-Griekse vaasschilderingen. Ik heb altijd gedacht dat het de veronderstelde pan-Indo-Europese / raciaal-"Arische" associatie was die Hitler voor het hakenkruis deed kiezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik kan de bron niet meer vinden, maar wat ik heb gehoord, mogelijk van een docent/professor, is dat het hakenkruis veel in Duitsland werd gebruikt op huizen omdat het als "Donars Hamer" het kwaad af zou weren (in het bijzonder blikseminslag). Ik heb het in elk geval op gevels van boerderijen gezien, uit begin 20e eeuw, Noord-Duitsland, met dat (symbolische) doel.
Het verhaal gaat dus dat Hitler dat gebruik kende en het heeft gebruikt om het grote huis (heel Duitsland) symbolisch te beschermen tegen het kwaad, in het bijzonder de Fransen en de Bolsjewieken.
In elk geval vind ik dat geloofwaardiger dan het idee dat hij een Indisch symbool nam en er een andere betekenis aan gaf voor "het Duitse Volk". Er werden immers meer Vikingsymbolen ge/misbruikt, zoals de runen.
Gelukkig zijn er voldoende getuigenissen van betrokken zelf destijds, de Neurenberg stukken en veel meer bronnen die aangeven dat een groot deel van je post gewoon niet klopt. En verdoezelen? Zowel Hitler en Himmler probeerde de geschiedenis eerder naar hun eigen hand te zetten. En zaken die niet in hun straatje paste te verdoezelen. Eigenlijk is je gele post onzin en het neigt ook een beetje naar holocaust ontkenning.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:14 schreef groftick het volgende:
De freemasons is een verzamelnaam voor oa de golden dawn, black skulls maar niet de Illuminatie. De freemasons en de illuminatie zijn tegenpolen. Een voorbeeld kan men terug lezen in de geschiedenis van Frankrijk, waar de Illuminatie,s werden opgejaagd en vermoord. De rest zijn groepen, clans, etc etc die met elkaar verbonden waren en informatie wisselde, één van de oudste is oudste en machtigste die alles bij elkaar hield, maar niemand het over heeft waren de oc-u-list niet te verwarren met het occulte. Deze groep heeft hun naam oa omdat ze in andere dimensies zouden kunnen kijken na een naald op een specifieke manier onder het netvlies te steken. Als men dat een daarvoor gemaakt bril opzet, zou men een andere dimensie waarnemen. Deze groepen zijn ook veel ouder dan we denken, ouder dan Afrika. De naam blacks skulls hebben ze te danken door het bewandelen van miljoenen rottende lichamen , na een de slagvelden, de botten kraakte onder hun voeten. Deze groep stond bekend om hun WAR technieken en hun Medische kennis die ze opdeden tijden het bewandelen van deze veldslagen.
Ik wil zeker geen sympathie wekken voor Hitler , maar veel dingen kloppen niet. Internet is door de jaren verandert en veel is gefilterd, maar ik heb toch echt filmpjes gezien waarbij Joden uit hun huis werden gehaald, geweldloos, ze moesten plaats nemen op een bolderkar en daarbij stonden een groep zwarte mensen te kijken, deze werden heel netjes gemaand zich te verwijderen. Ook heb ik speeches van Hitler gehoord waarbij hij specifiek uitlegt dat hij niet tegen zwarte mensen is omdat hun de beschaving brachten , ook was hij niet tegen de Joden, maar werd gedwongen om het standpunt wel in te nemen. Hij vocht tegen de banken, tegen de freemanson. Daarom had hij in eerste instantie alleen de Joden van hoge positie,s verwijdert, maar hij werd zodanig door de wereld geboycot en vanuit binnen uit tegen gewerkt dat hij besloot alle joden te vervolgen. Vergeet niet dat Duisteland een hoeren paradijs was waar Thailand maar een kinder paradijs tegenover is. Mannen verkleden zich als vrouwen, kinderen werden verkocht etc etc etc etc een broos koste 25 mark , das 50 euro nu dus men moest alles doen om te overleven terwijl er een bepaalde groep uitbundig leefde en er alles aan deed om het in stand te houden. Hitler heeft jaren lang verzoenigsbrieven geschreven naar alle betrokken landen, hij wilden alles doen om oorlog te verkomen, zelfs nadat polen genocide pleegde op de gevluchte duisters naar Polen. Deze mensen gingen naar Polen om te werken, kinderen, vrouwen, mannen werden allemaal vermoord, zelfs toen deed Hitler niets, het was omdat er Oorlog werd afgedwongen door Polen onder Frankrijk, Engeland, Amerika etc etc Pas toen Polen op het moment stond Duistland binnen te vallen besloot Hitler in te grijpen. De kranten in Amerika hadden headlines als, Hitler zal jaren bezig zijn met polen waardoor de resources van het land hellemaal op zijn en dan zullen we ingrijpen. 24 uur later had Hitler Polen verslagen en paniek ging rond de wereld. Hitler is zelfs meerdere malen naar Afrika geweest, hij was altijd geïntrigeerd door de aangetroffen overblijfselen van dynastieën. Hitler wordt gedemoniseerd als zijnde een racist van het ergste niveau, we leren het op school etc etc terwijl hij tegen de banken vocht en bewees dat als je de centrale banken eruit knikkert je als land je eigen koers kan bepalen, dit willen ze verbloemen want kijk hoe succesvol hij was geworden. Ook is mijn Kamph verandert, aangepast en er zijn zelfs 241 nog wat pagina's toegevoegd, lol. Hitler erg? laten we het eens hebben over Koning Leopold de tweede van België, Atilla de Hun etc etc en waar ook niemand het over heeft is dat Nietzsche al in 1851 ofzo heel detailleert het hele verhaal over de Joden wist voor te brengen als een erge gebeurtenis die ons te wachten staat! Zelfs de 6 miljoen joodse doden waren voorspelt, nu blijken dat er 200.000 te zijn ofzo, maar we betalen nog steeds voor de 6 miljoen en hebben een herdenkingsdag. Dit systeem waar we heden in leven is er niet zomaar één, het is opgezet oa om Prins Klaus Nederland verder en dieper te infiltreren. Beatrix is dan ook gewoon uitgehuwelijkt. Die ene Journalist is nu al dood maar hij was huis journalist en dat doen ze sinds die tijd niet meer , maar hem hebben ze zwijggeld betaald, miljoenen, mede omdat er naar buiten was gekomen dat Prins Klaus , Verkrachten na zijn behoefte en haar zwaar mishandelde.
Hitler wordt gwn ingezet om de rest van de geschiedenis te verdoezelen.
1 welke getuigen? Neurenberg stukken, LOl die bewijzen dat het daar maar ging om 1.800 doden, LOL. https://translate.google.(...)d_War_II&prev=searchquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er voldoende getuigenissen van betrokken zelf destijds, de Neurenberg stukken en veel meer bronnen die aangeven dat een groot deel van je post gewoon niet klopt. En verdoezelen? Zowel Hitler en Himmler probeerde de geschiedenis eerder naar hun eigen hand te zetten. En zaken die niet in hun straatje paste te verdoezelen.
De oorlogsmisdaden begaan in de tweede wereldoorlog zijn door de Duitsers zelf uitstekend gedocumenteerd Om daar maar eens mee te beginnen. En je zou eens aan antropologie moeten gaan denken om maar eens wat te noemen en de kijk van Hitler met zijn misdadige kliek daarop. En wat bedoel je met het getal 1800. Tijdens WO2 waar Hitler toch wel als hoofdader van kan worden gezien zijn er tussen de 40 en 65 miljoen doden gevallen waaronder minstens 6 miljoen Joden. Tijdens de holocaust. Dat laatste ontkennen is geloof ik zelfs strafbaar in Nederland.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:53 schreef groftick het volgende:
[..]
1 welke getuigen? Neurenberg stukken, LOl die bewijzen dat het daar maar ging om 1.800 doden, LOL. https://translate.google.(...)d_War_II&prev=search
Hier nog wat feitelijke informatie
https://translate.google.(...)aust.htm&prev=search
Volgens cijfers van het Rode Kruis en de Oost-Duitse regering zijn de totale doden in elk kamp respectievelijk 272.000 en 282.000, inclusief homoseksuelen, communisten, zigeuners, moordenaars, pedofielen enz. Het cijfer van 6 miljoen is een Kabbalistisch getal, een magisch cijfer dat in kranten staat in de vroege jaren 1900...……..LOL.
En wat hadden Hitler en Himmler dan te verdoezelen, noem 1 ding, ze werden al door de wereld als monsters geportretteerd dus wat was er meer om te verdoezelen? Wat Himmler deed was theoretisch al bekend want de psychologie heeft dat al eerder in praktijk uitgevoerd en deze hebben het weer vanuit de oud heden. Hun hebben geen enkele effort gedaan om de geschiedenis naar hun handen te zetten, tis actie en reactie. Jammer dat je maar één enkel onderwerp uit de gehele context haalt en daarmee alles afdoet als ik verzin maar wat. Probeer aub niet je onwetendheid aan mij te verwijten , wil je?
Om toch even op de holocaust en dergelijke terug te komen. Op 20 januari 1942 is er een conferentie gehouden met als belangrijkste deelnemers leden van de SS en hoge burgerbestuurders. Daarbij is er een inventaris op gemaakt van het aantal Joden per land en het totaal daarvan binnen Europa. Die uiteindelijk in de endlosung zoals Hitler dat noemde diende om te komen. Zij kwamen zelf tot een getal van 11 miljoen Joden. Wat verder dus niets te maken heeft met de getallen die jij daarover noem. Dus de uitvoerders de SS uiteindelijk spreken jou getallen zelf al tegen. Andere bevolkingsgroepen komen daar dan nog later zelfs bij dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:29 schreef groftick het volgende:
Je bent heel paradoxaal in je uitleg en ik zou bij het ontkennen van de hoeveelheid doden een genocide ontkennen? Probeer die twee eens te scheiden wil je. Wie gaat me straffen dan als ik de hoeveelheid doden ontken? Ik ontken geen doden, maar alleen de hoeveelheid. Er zijn tal van bewijzen die aantonen dat er veel minder dan 6 miljoen doden zijn gevallen, ook de linken die ik je stuurde leggen dit uit, maar je hebt ze niet eens gelezen, mede omdat je al een standpunt hebt ingenomen, lol.
Het getal 1800 staat voor het jaar 1800, nog lang voor de oorlog. Het getal 6 miljoen is een magische getal wat in de thora meerde malen wordt aangehaald, lol. Nietse schreef dus dat er een bepaalde groep was die uit is om wereldmacht na te streven, daarbij zullen ze magische symbolieken gebruiken zoals 6 miljoen doden etc etc. Deze man was niet tegen Joden want hij '' uiten zich ook zo over het christendom etc etc . Het staat in de thora, lol lang voor de tweede wrede oorlog is voorgevallen, ook nietzse schreef dit lang voor Hitler etc etc de oorlog überhaupt bekend was. Wat wil je nu eigenlijk zeggen met je het is strafbaar in jou context, dat als ik niet mee ga in jou perspectief dat het dan strafbaar is?, lol
Als je toch knipt en plakt, geef dan de gehele bron, hier nog een link die alle argumenten etc etc die jij klakkeloos overneemt debunked.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Om toch even op de holocaust en dergelijke terug te komen. Op 20 januari 1942 is er een conferentie gehouden met als belangrijkste deelnemers leden van de SS en hoge burgerbestuurders. Daarbij is er een inventaris op gemaakt van het aantal Joden per land en het totaal daarvan binnen Europa. Wat uiteindelijk in de endlosung zoals Hitler dat noemde diende om te komen. Zij kwamen zelf tot een getal van 11 miljoen Joden. Wat verder dus niets te maken heeft met de getallen die jij daarover noem. Dus de uitvoerders de SS uiteindelijk spreken jou getallen zelf al tegen. Andere bevolkingsgroepen komen daar dan nog later zelfs bij dus.
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat jij met jou kennis toch wel bekent bent met een van de bekendste conferenties die in het Duitsland van de nazis gehouden is over hoe het Joden vraagstuk diende opgelost te worden. Standaard school huiswerk geschiedenis en er is zelfs een film over. Overigens is het artikel van de NRC ook om te draaien. Niet alle Joden zijn namelijk in de kampen omgekomen. In het artikel wordt de inzet van de einsatzgruppen bijvoorbeeld niet genoemd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:00 schreef groftick het volgende:
[..]
Als je toch knipt en plakt, geef dan de gehele bron, hier nog een link die alle argumenten etc etc die jij klakkeloos overneemt debunked.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ers-11705701-a802923
Alstublieft en er is wel meer te vinden. Maar wel erg om een bron te moeten geven voor iets wat jij gewoon hoort te weten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 02:11 schreef groftick het volgende:
https://www.universiteitl(...)tmaskeren-van-mythen
Je praat typt veel , maar geen enkele bron, zo kan ik er ook wel 10000000000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |