Dan zijn het blijkbaar geen Lijsters, want ze hadden echt het formaat Koolmees. Maar weet jij wat het dan wel voor vogels (kunnen) zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Z het volgende:
Dan zitten er of reuze Koolmezen of mini Lijsters in de duinen bij Zandvoort.
Ik bleef daar steken bij de determinatie, had dit bladergedeelte nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef sigme het volgende:
Lienekien, had je de soortenbank ook bekeken? Mooie site, mooie plaatjes van vogeltjes. De hele collectie zangvogels doorbladeren is te doen.
Zojuist gedaan, op zoek naar die van DaMart. Niet gedetermineerd..
De specht laat zich nu goed bekijken,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Z het volgende:
Welke van de drie zou ik ook niet kunnen bepalen, dat is voor de echte nerds. Laten we het op de middelste houden. In Amsterdam zitten ook redelijk veel Bonte Spechten, ik heb ze gezien (en gehoord) en het Vondel- en het Rembrandtpark.
Mijn lief had het lumineuze plan opgevat om hem achter ons gebouw eens lekker los te laten lopen. Toen hij nog een heel jonge pup was deden we dat wel vaker. Afijn, hij is langs een hek gekropen, over een kruispunt gevlogen - en hij was weg. Toen ik de lift uit kwam om mee te helpen zoeken hoorde ik een kind in de parkeergarage krijsen. Jimmy.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:47 schreef sigme het volgende:
Weggelopen? Was de deur open?
Je hebt 'm wel al terug, zo te lezen.
Even denken. Ik ben gister naar buiten geweest omdat ik van de auto naar het consultatiebureau moest lopen (20 meter). De keer daarvoor was met kerst, toen ik van de auto naar het huis van mijn schoonzusje liep (10 meter).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef sigme het volgende:
Nou ja, gelukkig heb je een hond om op te oefenen.
En zo kwam je toch weer net niet buiten. Al eens buiten geweest na half november?
Ik heb inmiddels de 'earth-friendly' versie van de website in mijn bookmarks. Het weer in Rotterdam:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op www.thefuckingweather.com. Het blog is hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |