Hoe dan? Ik kom er met de kinderwagen niet doorheen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Gellius het volgende:
Nu, dan is dit wel een mooi moment, Claudia. Ook vormend voor Ivan.
Deze baan kwam mij ook als een verdwaalde vogel in de schoot gevlogen. Ik schrijf stukkies voor geld. Welk een geluk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gemist dat je een baan gevonden hebt. Is het wat?
Indigokind? Het is gewoon een lui kind! Lekker zitten wachten tot er een paar trillingen langskomen. Een beetje actieve peuter stuurt zelf trillingen de kosmos in. Dán ben je tenminste echt iets aan het doen!quote:‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ (...) hij is een indigokind.
Je hebt toch wel zo'n hippe sling?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kom er met de kinderwagen niet doorheen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n hippe sling?.
Dat klinkt goed. Gefeliciteerd, MeneerTim! Voel je je al volwassen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Deze baan kwam mij ook als een verdwaalde vogel in de schoot gevlogen. Ik schrijf stukkies voor geld. Welk een geluk.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Indigokind? Het is gewoon een lui kind! Lekker zitten wachten tot er een paar trillingen langskomen. Een beetje actieve peuter stuurt zelf trillingen de kosmos in. Dán ben je tenminste echt iets aan het doen!
Ja, als je ze verdunt lijken het er ook alleen maar meer te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef zodiakk het volgende:
Indigokinderen. Het verschijnsel lijkt me bijna nóg kwalijker dan homeopathie.
Niet echt. Maar ik heb het op een andere computer laten staan, waar ik pas volgende week weer ben. Dus nog even wachten.quote:
Goed zo, IR, daar moet je ook helemaal geen verhaaltjes over schrijven. Daar moet je hele andere dingen mee doen. Wat dan,- dat laat zich raden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Ik vergat het. Ik heb wel een printje (en ze zeiden 'je kan het zo meteen publiceren) maar ik heb ook geen zin om dat helemaal over te tikken. Maar het gaat helaas niet over geile japanse meisjes.
Toch goed als het kind rechtstreeks van zijn moeder het proces van vallen en opstaan leertquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dan heb ik het zelf zo koud. En ik ben bang dat ik onderuit ga met kind.
quote:Een groot dichter zijn en dan te vallen. Maar er kwam nooit wat van, want als je een dichtertje bent, dan loopen de mooiste meisjes altijd aan den overkant van de gracht. En zoo werd z'n heele leven één gedicht, wat ook vervelend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |