Op reis kan zoiets best, JAM.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef JAM het volgende:
Ik vind dat niets voor Gellius.
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
In het filmpje zegt hij trouwens niet zoveel. Het is lastig om de camera er op tijd bij te hebben.
Het is wel grappig dat je nu al kunt merken dat hij geen autistje is. Hij gaat telkens lachen als hij een gezicht ziet.
Wat is een sterrenkind?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.
Sterrenkinderen / Indigokinderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is een sterrenkind?
Hij had er niet zoveel zin in:
[ afbeelding ]
quote:“Joshua zat inmiddels op een Vrije School, en op een dag draaide hij weer rondjes om zijn eigen as. ‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ Karin ging googlen en vond wat ze zocht. Sites over kinderen als Joshua. Druk, slim, eigenwijs, soms vervelend, maar vooral: verkeerd begrepen. Nu wist Karin zeker: mijn zoon ís niet gek, hij is een indigokind."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef MeneerTim het volgende:
Nu gaat het wel, behalve dat mijn collega's zich afvragen waarom ik net een minuut lang naar een blije baby aan het kijken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |