Nou, ikheb net even mijn werkmail besnuffeld. Dat had ik me beter nog even kunnen besparen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef Frollo het volgende:
verder is er niet veel bijzonders gebeurd.
Totally!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, geef nou toe: corduroy broek en fleecetrui, it's totally you.
Op reis kan zoiets best, JAM.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef JAM het volgende:
Ik vind dat niets voor Gellius.
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
In het filmpje zegt hij trouwens niet zoveel. Het is lastig om de camera er op tijd bij te hebben.
Het is wel grappig dat je nu al kunt merken dat hij geen autistje is. Hij gaat telkens lachen als hij een gezicht ziet.
Wat is een sterrenkind?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.
Sterrenkinderen / Indigokinderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is een sterrenkind?
Hij had er niet zoveel zin in:
[ afbeelding ]
quote:“Joshua zat inmiddels op een Vrije School, en op een dag draaide hij weer rondjes om zijn eigen as. ‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ Karin ging googlen en vond wat ze zocht. Sites over kinderen als Joshua. Druk, slim, eigenwijs, soms vervelend, maar vooral: verkeerd begrepen. Nu wist Karin zeker: mijn zoon ís niet gek, hij is een indigokind."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef MeneerTim het volgende:
Nu gaat het wel, behalve dat mijn collega's zich afvragen waarom ik net een minuut lang naar een blije baby aan het kijken was.
Ja, ik zit vandaag eindelijk weer eens aan het raam, dus ik zie de Nieuwe Achtergracht langzaam volsneeuwen.quote:
Hoe dan? Ik kom er met de kinderwagen niet doorheen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Gellius het volgende:
Nu, dan is dit wel een mooi moment, Claudia. Ook vormend voor Ivan.
Deze baan kwam mij ook als een verdwaalde vogel in de schoot gevlogen. Ik schrijf stukkies voor geld. Welk een geluk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gemist dat je een baan gevonden hebt. Is het wat?
Indigokind? Het is gewoon een lui kind! Lekker zitten wachten tot er een paar trillingen langskomen. Een beetje actieve peuter stuurt zelf trillingen de kosmos in. Dán ben je tenminste echt iets aan het doen!quote:‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ (...) hij is een indigokind.
Je hebt toch wel zo'n hippe sling?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kom er met de kinderwagen niet doorheen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n hippe sling?.
Dat klinkt goed. Gefeliciteerd, MeneerTim! Voel je je al volwassen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Deze baan kwam mij ook als een verdwaalde vogel in de schoot gevlogen. Ik schrijf stukkies voor geld. Welk een geluk.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Indigokind? Het is gewoon een lui kind! Lekker zitten wachten tot er een paar trillingen langskomen. Een beetje actieve peuter stuurt zelf trillingen de kosmos in. Dán ben je tenminste echt iets aan het doen!
Ja, als je ze verdunt lijken het er ook alleen maar meer te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef zodiakk het volgende:
Indigokinderen. Het verschijnsel lijkt me bijna nóg kwalijker dan homeopathie.
Niet echt. Maar ik heb het op een andere computer laten staan, waar ik pas volgende week weer ben. Dus nog even wachten.quote:
Goed zo, IR, daar moet je ook helemaal geen verhaaltjes over schrijven. Daar moet je hele andere dingen mee doen. Wat dan,- dat laat zich raden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Ik vergat het. Ik heb wel een printje (en ze zeiden 'je kan het zo meteen publiceren) maar ik heb ook geen zin om dat helemaal over te tikken. Maar het gaat helaas niet over geile japanse meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |