Ik ken geen Tim die bij het corps heeft gezeten en die nu ergens redacteur is, maar wellicht bedoelde ze hardhoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik sprak vrijdag iemand die me de groeten deed van ene tim die bij het corps gezeten had en nu ergens redacteur was en dat ik me ook moest gaan verdiepen daarin omdat ik wel eens doelgroep kon zijn.
Kleine wereld..
(Ben alleen vergeten hoe het heette)
Ja, bij nader inzien bedoelde ze dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik ken geen Tim die bij het corps heeft gezeten en die nu ergens redacteur is, maar wellicht bedoelde ze hardhoofd.
Benever!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef Gellius het volgende:
Bdo. Be bandarbs beeft bijn abgebroken bies berbijderd en bij een bieuwe bebeven.Bu baar bachten bot be bedobing is uidbeberkt.
.
Een verdoving behandelen met een ander verdovend middel?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Ibuprofen.
Nee, een pijnstiller slikken voordat de verdoving is uitgewerkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:39 schreef beeer het volgende:
[..]
Een verdoving behandelen met een ander verdovend middel?
Ach, G. toch! Was al het technologische rundvlees uitverkocht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:22 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik heb zulk mooi biologisch rundvlees meegebracht uit Sauwerd, wie heeft er nog een mooi stoofschotelrecept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |