Duh.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Safari kan de server niet vinden.
Safari kan de pagina 'http://img.imageshack/com/pichand.jpg' niet openen omdat de server 'img.imageshack' onvindbaar is.
Voordat iemand anders het postquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Farenji het volgende:
Haha, TS is een falende kankerkachel hoer!
Wij jou ook niet meerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:40 schreef lelouch het volgende:
Foto's beloven en dan met niks aan komen zetten![]()
Nu geloofd niemand je verhaal meer.
Dat wou ik net gaan zeggenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef sinadO het volgende:
TS, wat ben jij een faalhaas. Je krijgt nu alvast mijn stem voor 2010.
Met je hoofd.
Doe maar hoor, er is meer dan genoeg faal in dit topic.quote:
Serieus een goed idee. En dan aan het eind van het jaar stemmen wie van de maandlosers de ultieme faalhaas van het jaar wordt. Ik zou zeggen, gooi het in de groep!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef Pinkerton het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon iedere maand een faalhaas van de maand uitgeroepen worden
Me wel ff ondersteunen dan he, anders word ik toch afgebrandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. En dan aan het eind van het jaar stemmen wie van de maandlosers de ultieme faalhaas van het jaar wordt. Ik zou zeggen, gooi het in de groep!
Ok. Mijn steun heb je. Ik heb alleen geen tijd om zoiets te organiseren, ik heb een leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:21 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Me wel ff ondersteunen dan he, anders word ik toch afgebrand
Ach we hebben altijd een Paul of tong80 die het wel ff kunnen regelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok. Mijn steun heb je. Ik heb alleen geen tijd om zoiets te organiseren, ik heb een leven.
En die beiden genomineerd waren in 2009. Maar misschien kunnen ze op die manier wat van hun verloren gegane credibiliteit terugwinnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:23 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ach we hebben altijd een Paul of tong80 die het wel ff kunnen regelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |