Me wel ff ondersteunen dan he, anders word ik toch afgebrandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. En dan aan het eind van het jaar stemmen wie van de maandlosers de ultieme faalhaas van het jaar wordt. Ik zou zeggen, gooi het in de groep!
Ok. Mijn steun heb je. Ik heb alleen geen tijd om zoiets te organiseren, ik heb een leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:21 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Me wel ff ondersteunen dan he, anders word ik toch afgebrand
Ach we hebben altijd een Paul of tong80 die het wel ff kunnen regelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok. Mijn steun heb je. Ik heb alleen geen tijd om zoiets te organiseren, ik heb een leven.
En die beiden genomineerd waren in 2009. Maar misschien kunnen ze op die manier wat van hun verloren gegane credibiliteit terugwinnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:23 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ach we hebben altijd een Paul of tong80 die het wel ff kunnen regelen
Dat je de tijd had om dit te verzinnen tussen de anale vernederingen van je papa door.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
Jongens de meeste hadden het niet door (vmbo niveau) maar dit topic is nep!
[ afbeelding ]
NOOOOOOOOOO SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT JE HAD ONSquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAAHA GRAPJEZ OP NIVEAU EINDELIJK EEN KEERTJUHquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Knuppelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef Catch_me het volgende:
Ik zal jullie vertellen hoe het echt is gegaan.
Ik stond om klokslag 12 uur in WoW te genieten van digitaal vuurwerk
Nee, meen je dat nou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Faalnerdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
DE PICS ZOALS BELOOFD STAAN VERDEROP IN HET TOPIC!!
Zoals elk jaar haal ik weer uit belgie mooi vuurwerk. Dit jaar had ik een sjieke 100k klappert gescoord MET eindknal
Ik dus dat ding aansteken samen met me broertje en daar ging iehet leek net oorlog in de straat
![]()
Helaas bleek ik iets te voorbarig te zijn, halverwege stopte de rol ermee. Geen probleem zei ik tegen m'n kleine broertje, die steek ik wel weer even aan.
Ik had mijn aansteker nog niet tegen het kleine lontje aan, of de rol ging alweer afHet werd zwart voor me ogen, en werd in het ziekenhuis op de eerstehulppost wakker
![]()
Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden![]()
fijn begin van het nieuwe jaar
:|quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
stomme tering neger let op je woorden man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |