abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2000 @ 19:37:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_254713
Ik mocht vandaag Seki in zijn half-blote body aanschouwen.

De dokter zegt dat mijn gezichtsvermogen over een week of wat wel weer terug zal komen, toch kon ik ondanks mijn plotselinge blindheid niet voorkomen dat ik wel alles kon verstaan wat hij zei. Persoonlijk heb ik liever mijn Meerhoerman dan zo'n kerel die alleen maar met zijn lichaam bezig is en rond loopt te paraderen in de fitness-zaal. Zelf heb ik ook aan fitness gedaan en zodra er een lekker wijf binnen komt gaan plotseling de shirtjes uit en worden alle body build poses aangenomen voor de spiegels. Dit moet wel voor de spiegels gebeuren want anders kunnen ze niet stiekem via de spiegels naar de wijven kijken. God, wat zijn het toch lekkere kerels of niet?

Keep dreaming!

Bij deze dus mijn vraag of er vrouwen c.q. mannen zijn die daadwerkelijk tot Seki zijn aangetrokken?

Grtz,

Puckzzz.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_254714
Ik in ieder geval niet !
pi_254715
Ik wel.

het weitje waar mijn geiten lopen moet namelijk eens lekkerdiep omgespit worden en nieuwe graszoden. Seki is daar prima voor gebouwd!!!

pi_254716
ik weet wie zich aangetrokken voelt tot seki. de apen uit artis. daar stamt hij vanaf namelijk. (wel een raar soort hoor).
Ik ben best wel blij nu
  vrijdag 24 maart 2000 @ 22:10:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254717
krijg binnenkort een vrachie uit Pakistan binnen in Rotterdam. Ik denk dat Seki het postuur wel heeft om die balen veilig bij me thuis te brengen
  vrijdag 24 maart 2000 @ 22:18:00 #6
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254718
Jazeker wel!

Ben net terug van het strand en mijn vriend is zo'n dikke bierbuik die liever zichzelf volpropt en bierzuipt dan dat hij naar de sportschool gaat. Ik heb vandaag ook ontdekt dat het langer duurt om over hem heen te klimmen dan dat ik gewoon even omloop!

Dusseh..doe mij maar een Seki!

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_254719
als je houdt van dieren is hij wel interresant. sjekki is het levende bewijs dat mensen van de apen afstammen.
Ik ben best wel blij nu
pi_254720
Off topic:

Fiep, er is iets mis met jouw plaatje.
Iedere keer als ik een topic open waar jij iets geschreven hebt, word mij gevraagd of ik fiep.jpg wil downloaden !

Van alles is weer waardeloos

  vrijdag 24 maart 2000 @ 22:59:00 #9
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254721
En zo?
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  vrijdag 24 maart 2000 @ 23:00:00 #10
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254722
kwam waarschijnlijk omdat mijn broertje de URL als hyperlink geplakt heeft in mijn profiel. Nog bedankt voor de waarschuwing.

[Dit bericht is gewijzigd door Fiep (Datum 24 Maart 2000).]

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_254723
Perfect
Van alles is weer waardeloos

  vrijdag 24 maart 2000 @ 23:02:00 #12
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_254724
Mooi.
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_254725
quote:
op 03-24-2000 om 07:37 PM schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk heb ik liever mijn Meerhoerman dan zo'n kerel die alleen maar met zijn lichaam bezig is en rond loopt te paraderen in de fitness-zaal.....

Nou het is dat ik een verdomde hetero ben, maar anders zou ik een meerhoerman niet versmaden, dunkt me. Het is zeker geen minderhoerman .

Je weet het vaak soms nooit

pi_254726
Die Seki zat wel behoorlijk op zichzelf te geilen. En een commentaar dat ie altijd heeft op de anderen, omdat hij vindt dat zij altijd zo bewust bezig zijn met de camera's enzo, nee ... daar doet Seki niet aan hoor! Maar ondertussen wel even zijn shirtje uitdoen voor de camera's om zijn lichaam te showen. En zo warm was het echt niet buiten hoor!
En hij denkt ook nog dat mensen naar hem kijken als ie op het strand loopt omdat ie zo mooi is. Wat een lachertje! Ik denk eerder dat mensen naar hem kijken omdat ie zo'n verrotte kop heeft. En om die lelijke kop van hem nog enigszins te kunnen compenseren, moet hij wel ontzettend hard aan zijn lichaam werken, zodat hij toch nog een beetje toonbaar is aan de wereld. Helaas gaat deze hefboomwerking voor Seki niet op en blijft ie afstotelijk om naar te kijken. Ik vind hem echt onooglijk in het kwadraat.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 01:36:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254727
quote:
op 03-24-2000 om 07:37 PM schreef Puckzzz het volgende:


De dokter zegt dat mijn gezichtsvermogen over een week of wat wel weer terug zal komen, toch kon ik ondanks mijn plotselinge blindheid niet voorkomen
>>
Persoonlijk heb ik liever mijn Meerhoerman
>>
Bij deze dus mijn vraag of er vrouwen zijn die daadwerkelijk tot Meerhoerman zijn aangetrokken?

Grtz,

Puckzzz.



Ja, die zijn er

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 Maart 2000).]

  zaterdag 25 maart 2000 @ 01:51:00 #16
2705 cynix
is verdwaald
pi_254728
Ik ken de MeerHoerMan niet persoonlijk, maar voel me nu al meer tot hem aangetrokken dan tot Seki. Helaas (voor mij): ben ook hetero (m).
  zaterdag 25 maart 2000 @ 02:36:00 #17
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_254729
Okee objectief bekekne mag Seki's gespierde lijf er zijn... maar ja, dan dat haar erboven op.. en dat gezicht met die Sarajevo-krater groeven.. daar besteedt hij dan geen aandacht extra aan... vreemd hoor.. nog altijd kijkt men eerst naar het gezicht... maarre... in het land der blinden vinnik Seki toch koning.. stiekem.. hij staat ergens voor...ook al is hij niet zuiver op de graat. (oke, Bullent acht ik hoger, maar Seki valt de hypocrisie aan, maakt tenminste iets los.. ook als dat het slechte in mensen is).


Maar ja, als Willem een NSB-er was (treurige volksopinie)... wat zijn de Bussagiers dan? of moet Willem (ook vgl. Moor) gerehabiliteerd worden?

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 25 Maart 2000).]

pi_254730
Als ik zo van jullie lees waar die hele Bus nou eigenlijk over gaat, denk ik bij mezelf... Volgens mij zitten er een paar typefouten in de titel van dit topic...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_254731
Wat DoorDevil probeerde op FOK! tijdens BB,
is Seki gelukt in de Bus....

en dat heeft wel wat, vind ik,
los van "m" of "v",

het contrast in de gezapige en lui-ranzige spruitjes-lucht van de Bus is een verademing.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

  zaterdag 25 maart 2000 @ 09:31:00 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_254732
quote:
op 03-25-2000 om 01:36 AM schreef Quenda® het volgende:
De dokter zegt dat mijn gezichtsvermogen over een week of wat wel weer terug zal komen, toch kon ik ondanks mijn plotselinge blindheid niet voorkomen
>>
Persoonlijk heb ik liever mijn Meerhoerman
>>
Bij deze dus mijn vraag of er vrouwen zijn die daadwerkelijk tot Meerhoerman zijn aangetrokken?
Grtz,
Puckzzz.
Ja, die zijn er

Dit topic neemt een onverwachte wending ik zal de laatste zijn die ontkent dat Meerhoerman een wel erg lekker ding is maar laten we het toch even bij Seki houden. Is voor mij wel wat prettiger.

Grtz,

Puckzzz.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 09:41:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254733
Onverwacht????

pi_254734
Seki mag dan een getraind lichaam hebben, de kop die d'r op zit past in ieder geval niet bij z'n leeftijd.
En wat ging hij tekeer toen de dames haarlak op het boodschappenlijstje hadden gezet. Het was toch géén modeshow. Ieder uiterlijk vertoon wordt door Seki afgedaan als 'overdreven gedoe'.
En waar is meneer zelluf dan mee bezig???
Volledig geflipt over zijn lichaam en de aandacht die hij daar mee krijgt
Seki meet (als zo vaak) met twee maten...
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  zaterdag 25 maart 2000 @ 10:40:00 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_254735
quote:
op 03-25-2000 om 09:41 AM schreef Quenda® het volgende:
Onverwacht????

Tsja, eigenlijk wel ik gaf toch alleen maar aan dat ik het niet heb op die ijdele fitniets freaks die alleen maar met hun lichaam lopen te showen. En om dat wat kracht bij te zetten zei ik dat ik liever mijn eigen Meerhoerman heb. Niet wetende (afgezien van Parasiet dan, maar die tel ik even niet mee) dat er meer vrouwen zijn die hem een lekker ding vinden.
Voor die vrouwen heb ik maar 1 ding te zeggen:
Jullie hebben gelijk! Hij is inderdaad een lekker ding.(en nog half italiaans en half frans ook )

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 11:02:00 #24
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_254736

De ene keer voel ik me aangetrokken en dan weer keihard afgestoten door Seki, dit heeft niets met zijn lichaam te maken, gewoon omdat ik hem een boeiende figuur vind.
Bijna alle topics gaan over Seki, of komen er via een omweg toch weer op uit!

Lichamelijk zal er wel niks mis mee wezen, afgezien van die maagzweer dan.

Voor zover ik hem lichamelijk kan beoordelen, vind ik dat hij een vrij OUD lichaam heeft voor iemand van 33 jaren jong, z'n kop lijkt nog ouder, dus in vergelijking is dat lichaam dan weer wat jonger.

Z'n benen heb ik nog niet gezien,(zou daar wat mee zijn ) het vrouwvolk van mijn gezin vindt Seki lichamelijk totaal niet aantrekkelijk en houden nog minder van kalende mannen met lang haar.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 12:07:00 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254737
quote:
op 03-25-2000 om 11:02 AM schreef Dark het volgende:

Lichamelijk zal er wel niks mis mee wezen, afgezien van die maagzweer dan.


Die van jou of die van Seki ??????

BTW: Waar kan ik me aanmelden voor de Meerhoer Fanclub ?? Ik ben al een tijdje aan het speuren, maar ik heb nu een onbedwingbare neiging om me in te schrijven bij de Fanclub........ (zal het andere woord niet gebruiken )

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')