Mag je daar filmen eigenlijk? Zal wel niet, maar ik hoop wel op beeldmateriaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef Joyce86 het volgende:
Ik heb dinsdag bij MetMichiel kaartjes gewonnen voor That's Live!![]()
Had alleen absoluut niet verwacht dat hij mij zou bellen dus ik ben zwaar aan t trillen met mijn stem haha!
Met van die fijne beweeglijke mobiele filmpjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag je daar filmen eigenlijk? Zal wel niet, maar ik hoop wel op beeldmateriaal
* Numbie is heus niet jaloers verderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef Joyce86 het volgende:
Had alleen absoluut niet verwacht dat hij mij zou bellen dus ik ben zwaar aan t trillen met mijn stem haha!
Ik wil me wel opofferen om wat te gaan filmen....moet iemand wel zn kaartje voor that's live afstaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
Met van die fijne beweeglijke mobiele filmpjes![]()
Hoeft van mij niet hoor; lieve een goede kwaliteits geluidopname
Ooh gefeliciteerd zeg! Als je vriend(in) niet kan, wil ik m'n woensdagmiddag wel opofferen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef Joyce86 het volgende:
Setlist zou ik iig wel leuk vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:00 schreef Numbie het volgende:
Wel leuk eigenlijk dat er een fok-lid heen gaat; breng je uitgebreid verslag uit Joyce?
Assassin?quote:John was spotted on the set of his new music video in downtown LA the other day. There are rumors that a lavish feast, Marie Antionette-lookalikes and creepy vampires will be a part of the video…..
Nieuwe albumquote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef BoerBert het volgende:
http://tryjm.com/2010/01/(...)-of-new-music-video/
[..]
Assassin?
nmvt.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er nog iemand die het album TRY! van het Trio nog niet heeft en wel graag wil? PM even.
Idd, die andere foto's zijn ook ongelofelijk hard ge-editquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Numbie het volgende:
[..]
pfff, easy on the photoshop guitarworld...
De abonneehouders hebben 'm denk al binnen. Er zijn iig al zat Amerikanen die hem hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef SperZii het volgende:
Heb ergens gelezen dat ie pas 12 januari uit zou komen.. even geduld dus nog denk ik
Tuurlijk ga ik een uitgebreid verslag uitbrengen!! En ik ga zeker proberen te filmen.. maar geen idee of het mag. Heb wel een goede camera die iig goede geluidskwaliteit opneemt..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:00 schreef Numbie het volgende:
Wel leuk eigenlijk dat er een fok-lid heen gaat; breng je uitgebreid verslag uit Joyce?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |