Ah je hebt 'm gevonden.quote:
Draait die nog steeds?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
This Is It is echt alleen maar leuk om alle nummers die voorbij komen. Er is verder niks toegevoegd
, op zich knap om daarmee bioscoopzalen te vullen
.
ik sluit me bij Coos aan...Voorzichtig terug Hondjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef Coos het volgende:
Hondjes goede reis terug en doe voorzichtig want er is voor bijna alle provincies in Spanje weeralarm gegeven.
Flinke storm met heftige regen en op de iets hoger gelegen stukken sneeuw.
Het zou knap zijn geweest als dat niét gelukt was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
This Is It is echt alleen maar leuk om alle nummers die voorbij komen. Er is verder niks toegevoegd
, op zich knap om daarmee bioscoopzalen te vullen
.
Geen idee, heb 'm hier opstaan maar ga zo Freek kijken denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja boeien, als ik straks wekenlang in PS2 zit gaat het vaker gebeuren
Ian_Nick ga je iets doen in Studio Vlemmix?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
Ah je hebt 'm gevonden.![]()
Maar is het nou serieus of niet? Ga je daar echt heen en wat ga je daar doen dan?
Beetje rondhangen RLS maken?
Heb jij hem ook gezien?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou knap zijn geweest als dat niét gelukt was.
Nee joh, ik lul maar watquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ian_Nick ga je iets doen in Studio Vlemmix?
Of plannen indien het nog door gaat , The Bunker in?
Heb je 'm in 3d gezien? Zie net dat ie al in hoge kwaliteit te downloaden is, maar volgens mij is 't toch wel een must om 'm in de bios te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij hem ook gezien?
Ik vond het een geweldige film
Dan koop ik een straat creditsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee joh, ik lul maar wat
Hoewel ik geen nee zou zeggen tegen een maandje bunkert
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee joh, ik lul maar wat
Hoewel ik geen nee zou zeggen tegen een maandje bunkert
Je moet hem echt in de bios gaan kijken, ik heb hem in 3D gezien, zo gaaf!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 'm in 3d gezien? Zie net dat ie al in hoge kwaliteit te downloaden is, maar volgens mij is 't toch wel een must om 'm in de bios te zien.
Ja, dat is dus het leuke aan mij, ik kan makkelijk een maandje vrij nemenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, alleen het gebonden zijn aan werk, vrije dagen op .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |