quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik stop met zuipen, echt.
Iemand een baco?
Nee, niet echt. Ik heb er gewoond, en 'k vind wel mooi geweest daar. Saaie stad. Niets te doen. Uitgaansleven is diep triest, beetje a la Almere. 'nough said.quote:
die haal je idd elders in het land.quote:
Uitgaan in assenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb er gewoond, en 'k vind wel mooi geweest daar. Saaie stad. Niets te doen. Uitgaansleven is diep triest, beetje a la Almere. 'nough said.
hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wel! Naja hadden ze wel bij rolderstraat
Yvonne wil je in mijn sig komen?
Almerequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb er gewoond, en 'k vind wel mooi geweest daar. Saaie stad. Niets te doen. Uitgaansleven is diep triest, beetje a la Almere. 'nough said.
Echt wel. Je bent bekend met Assen? Theater Diana? Sjeez. Zonder Pedopas kom je er niet in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uitgaan in assenDat doe je in Beilen of Groningen
Ik woon toch in veenhuizen henkie...! En kom vaak genoeg in assenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer![]()
stationsstraat was het het, 'la gare' noemden ze het of zo. inclusief rode neonverlichting
Altogrot de Docxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt wel. Je bent bekend met Assen? Theater Diana? Sjeez. Zonder Pedopas kom je er niet in.
In almere hebben ze nog meer dan hierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Almere
Ik snapopeens Fiets stukken beter
ojaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik woon toch in veenhuizen henkie...! En kom vaak genoeg in assen
Rolderstraat, stationstraat whatever...
Meisjes die zich kwetsbaar opstellenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
Stel ik mij helemaal kwetsbaar op enzo.
hoezo reis terugquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ojee. ik ben een paar keer in Diana geweest. Nouja, wel leuk maar achja alleen met de Nacht van Assen nog wel interessant.
Verder de Beafeater wel eens als je al dronken bent, maar de rest.... Heathcliff's Rockcafé is voor als je heul dronken bent en oordopjes meehebt. de rest is echt helemaal niks.
Nee, Groningen is dan wel beter ja. Alleen de reis terug is een probleem als je geen BoB hebt.
Trajectcontroles zijn verwijderdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Veenhuizen, daar kom ik wel eens. langs die gevangenis enzo. En die trajectcontrole. Altijd van het gas af om na de camera's weer je voet neer te zetten.
Woon jij bij die kerk daar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet trouwens ongeveer waar je woont
o fuckquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet trouwens ongeveer waar je woont
Dat wil jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo reis terugje kan tot 6 uur prima in dat kroegje onder de drie blijven tanken hoor
en dan rijden de treinen al wel weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |