Helaas kan ik niet zien welke ik van jou hebquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
JaJe hebt ze van mij ook, en er zitten echt pareltjes tussen
Ik vind het helemaal niet leuk om notes te krijgen (of het nu dit forum is of ergens elders), en probeer ze ook te voorkomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet zien welke ik van jou heb
Ik vond die van 12-08-2008 @ 21:56 wel grappig
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bio geef me dan iig een note!
Hadden we dat niet eens afgsproken?
Yo. Tiesto hier, de 538 podcasts. lekker relaxt..... al 2 flessen drank achter kiezen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:02 schreef Biogarde het volgende:
Ondertussen luister ik Nederlandse rap
Fakkelbrigadequote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:02 schreef Biogarde het volgende:
Ondertussen luister ik Nederlandse rap
Ik heb een tijd gehad van trollen in R&P, omdat het zo makkelijk is met doodsverwensingenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk om notes te krijgen (of het nu dit forum is of ergens elders), en probeer ze ook te voorkomen.
http://www.101.tv/page/10(...)cd4dc30d55fb27193844quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yo. Tiesto hier, de 537 podcasts. lekker relaxt..... al 2 flessen drank achter kiezen.
Morgen kater.
Ja. op het bankjel, toen we samen een deken deeldenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Ik post nooit zomaar in notes eigenlijk
Ik kan met dat nog herinnerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. op het bankjel, toen we samen een deken deelden
Toen we een uur te laat waren en Lis een deel van haar schoen verloor
Je hebt al iemand?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen prik ik sp3c heel gemeen in zijn zij met een teen
Whehheheh.
Dan hadden we nog niet genoeg gedronken.quote:
Meetings, meetings zijn leukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben eigenlijk best nieuwgierig naar de echte personen achter DE, bio en liesje.....
perhaps op de meeting.......
Komt allemaal wel goei. Ik kom nog steeds regelmatig op meetsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan hadden we nog niet genoeg gedronken.![]()
Het is alweer bijna zomer, hoop je dan weer eens te zien.![]()
Wil wel helpen met de campingmeet
Ik ben bijvoorbeeld heel lief.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben eigenlijk best nieuwgierig naar de echte personen achter DE, bio en liesje.....
Ik ben een trieste pauper. Niet te nieuwsgierig worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:12 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goei. Ik kom nog steeds regelmatig op meets
Nou je komt uit Veenhuizen, dus mijn mentaliteit heb je al (noordenveld). What else can be wrong?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben een trieste pauper. Niet te nieuwsgierig worden.
Ik somsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goei. Ik kom nog steeds regelmatig op meets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |