Dat bedoel ik, fucking no-lifers.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je betaalt ook overal vet entree: 40 euro begint het mee.
Dat doe ik heel het jaar al.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Met oud en nieuw moet je vuurwerk in elkaars anus duwen, dronken over straat kruipen
Groetjes klacht.
Klik hierquote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
ik doe helemaal niets, dat is pas tam
Zouden die tips ook werken in de Randstad, of wordt je dan neergestokenquote:
Vermijd mensen met kapusjons.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zouden die tips ook werken in de Randstad, of wordt je dan neergestoken
Heey Tong, ben je weer online?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik heel het jaar al.
Trouwens groetjes terug.
Dat is niet mijn streven.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heey Tong, ben je weer online?Ik denk dat jij de 1ste post 2010 haalt.
Wel vaak gratis drinken en eten.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je betaalt ook overal vet entree: 40 euro begint het mee.
Ja ja Tong, niet meer posten tot vlak voor de klok van 12 en dan onverwachts toeslaanquote:
Mensen die dat het hardst schreeuwen willen het juist wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef SietzeFranckel het volgende:
Ik wil geen vuurwerk in mijn anus.
Met een rechtsedirecte ?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja ja Tong, niet meer posten tot vlak voor de klok van 12 en dan onverwachts toeslaan
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Toempf het volgende:
Hier in de buurt worden ongeveer 6 feesten gegeven, allemaal georganiseerd door de gemeente, puur om al dat klootjesvolk van de straat te houden, anders is de schade niet meer te overzien.
Ik vind het op zich wel een goed iets, dat zoiets georganiseerd wordt. Beter een goed feest voor zo'n wijk, dan dat alles in de fik gaat of er flink gereld wordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |