Maar ze zullen dus wel de korte versie van November Rain, Shine on you crazy diamond en Paradise by the dashboardlight draaien.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
Dat gaan ze dus nooit redden dit uur....
Toch wel zonde, die saxofoon aan het einde vind ik hartverscheurend en mooi tegelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze dat er straks iets ingekort gaat worden hierom
Robbie in de zanger van The Beatles?quote:
Van die laatste is dat niet erg.. die duurt toch al veel te lang.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ze zullen dus wel de korte versie van November Rain, Shine on you crazy diamond en Paradise by the dashboardlight draaien.
Misschien gewoon Coldplay niet draaien? Omdat het kanquote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
Dat gaan ze dus nooit redden dit uur....
Dit is inderdaad 45quote:Op donderdag 31 december 2009 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dit al #45 was....
En dat is ook zo, zie OP... het nummer in de TT staat verkeerd... ik ga even een modje in OUD vragen of zij dat kan/mag veranderen...
Wat je ook van dat nummer vindt, het is absoluut een klassieker en ik vind dat ie gewoon in de top 10 hoort, al zal ik er zelf niet op stemmen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van die laatste is dat niet erg.. die duurt toch al veel te lang.
Gewoon niks meer van Coldplay en Boudewijn de Groot draaien.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien gewoon Coldplay niet draaien? Omdat het kan
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien gewoon Coldplay niet draaien? Omdat het kan
Dat kun je Ofyles2 niet aandoen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon niks meer van Coldplay en Boudewijn de Groot draaien.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
On de zangeres zonder naam te quoten: #Gitaarmuziek#
Jajaja ik weet het.... maar toch...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat je ook van dat nummer vindt, het is absoluut een klassieker en ik vind dat ie gewoon in de top 10 hoort, al zal ik er zelf niet op stemmen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier en het giet daar!
Die hebben wel een normaal sociaal leven...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is inderdaad 45maar volgens mij zijn alle modjes pleite
De bedenker, oprichter, leadzanger en creatieve vormgever van The Beatles.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Robbie in de zanger van The Beatles?
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier en het giet daar!
Dat mag inderdaad minder.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ze besparen in ieder geval geen tijd op het gelul
Grootste is wel een groot woord.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat kun je Ofyles2 niet aandoen.Onze grootste coldplayfan op dit forum.
Hij deed toch ook de choreografie?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De bedenker, oprichter, leadzanger en creatieve vormgever van The Beatles.
Ik zou zeggen, gebruik AC/DC als opstartnummer en peaceman hoeft nooit meer aan aerobics te doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jee.... ik heb een dolleman in huis... door de kamer aan het springen!! En buiten is het heel hard aan het knallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |