Guus zat net als Marco in TEG....quote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is een artiest die alleen maar iets goeds kan doen. Hij komt maar niet af van het studentikoze...
Brabant is gezelligerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis aan Alkmaar? Behalve de klappers uiteraard...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, die is nu weer uit bed. ze wil nog top 2000 op tv zien blijkbaar want ze zit continue achterom te kijken naar de televisie
Gastvrij dat ook.quote:
ik ben half fries... ik stem ook niet op friese nr's...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef peaceman het volgende:
Ik ben 1/8ste italiaan...maar daarom stem ik nog niet op Eros...
Ik studeer in Amsterdam... klere stad. Ik ga er alleen wonen als het echt moet. Breda is inderdaad erg gastvrijquote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gastvrij dat ook.
Vorig jaar was ik nog enkele dagen in Breda.
Maar ook Groningen is behoorlijk gastvrij ondanks de nuchterheid.
Enige steden die je niet wil meemaken zijn Amsterdam en Rotterdam.
Voor echte gastvrijheid ga je naar het midden-oostenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gastvrij dat ook.
Vorig jaar was ik nog enkele dagen in Breda.
Maar ook Groningen is behoorlijk gastvrij ondanks de nuchterheid.
Enige steden die je niet wil meemaken zijn Amsterdam en Rotterdam.
Toch wel anders denk ik. M'n oma en moeder komen uit Kaatsheuvel. We gingen er vroeger regelmatig naartoe, dus tja...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben half fries... ik stem ook niet op friese nr's...
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ha, die meneer die zo leuk gitaar kan spelen weer
voor Manu....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |