Toch wel anders denk ik. M'n oma en moeder komen uit Kaatsheuvel. We gingen er vroeger regelmatig naartoe, dus tja...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben half fries... ik stem ook niet op friese nr's...
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ha, die meneer die zo leuk gitaar kan spelen weer
voor Manu....quote:
Volgens mij ga je nog naar een concert van hem of niet??quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ha, die meneer die zo leuk gitaar kan spelen weer
we moeten tv kijken natuurlijk niet gaan stimuleren. ze moet straks buiten spelen enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]in de wipstoel ervoor zetten
of de wipstoel in de box en dan voor tv zetten.. misschien valt ze ook nog wel in slaap.
Alleen het centrum, of bezoek je ook de achterbuurten?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef peaceman het volgende:
Ik kom juist heel graag in Amsterdam.
muziek moet je stimuleren!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we moeten tv kijken natuurlijk niet gaan stimuleren. ze moet straks buiten spelen enzo
Nick speelt gitaar en Simon niet. Of had je het niet over het Volendamse duo.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?
ik woon niet in het centrum, maar ik zou mijn buurt nou niet persé een achterbuurt noemenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen het centrum, of bezoek je ook de achterbuurten?
yupsquote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef peaceman het volgende:
Manu is dat niet die overleden Fokker?
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?
Nou nee, ik doe geen algehele tour... dus ik geef toe, het is makkelijk lullen. Aan de andere kant: In Rotterdam heb ik me nog nooit echt veilig gevoeld.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen het centrum, of bezoek je ook de achterbuurten?
neuj hoor.. gewoon weer in Grunn.. Geen andere stad kan over t bedrag van dit jaar heenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben Enschedeër en gelukkig staat er niets van die gading in de voorkeuzelijst, zou ik ook niet op stemmen trouwens. Volgend jaar Glazen Huis in EnschedeOlé olé wishfull thinking
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef peaceman het volgende:
Manu is dat niet die overleden Fokker?
Ach als het haar rustiger maakt, ik vind het soms wel eens handig hoor. Kun je ze af en toe mooi zoet mee houden. Het ene kind is ook meer een buiten kind dan het andere. En het komt vanzelf wel!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we moeten tv kijken natuurlijk niet gaan stimuleren. ze moet straks buiten spelen enzo
R.I.P. In dat verband wil ik Uzimaki ook graag herdenken. Ook veel te jong overleden.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben Enschedeër en gelukkig staat er niets van die gading in de voorkeuzelijst, zou ik ook niet op stemmen trouwens. Volgend jaar Glazen Huis in EnschedeOlé olé wishfull thinking
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.. gewoon weer in Grunn.. Geen andere stad kan over t bedrag van dit jaar heen
* Ofyles2 nu ook op een kruispunt in Amersfoort...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
en Sebasser ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
R.I.P. In dat verband wil ik Uzimaki ook graag herdenken. Ook veel te jong overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |