Te weinig metaforen...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dames en heren, verzamelt u nu allen voor dit gedenkteken, dit monument, deze triomfboog voor een van de oprichters van Pink Floyd, Syd Barrett, Pink Floyd met Shine On You Crazy Diamond, en buig u diep...
[/frits spits mode]
Mooi nummer
Het wordt om 2 uur vannacht herhaald... die ga ik even opnemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ned 3 staat hiet op en ik neem Jan Jaap op in de slaapkamer, misschien voor straks.
Jan Jaap heb ik niets mee.....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt om 2 uur vannacht herhaald... die ga ik even opnemen.
tis wel heul erg met je gesteld dat je je zo door hem laat beinvloedenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, dit nummer vind ik ook mooi... Peace zn invloed is toch een beetje te merken.
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis wel heul erg met je gesteld dat je je zo door hem laat beinvloeden
Na al die jaren.. word ik er nog steeds niet warm vanquote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
zo mooi dit. mooier dan de nummer 1
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.
zo hoort t ook hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |