ja ik heb hier niet alles over de tv te zeggen vandaagquote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou van Holland is leuk... maar zaterdag komt de herhaling erop. Vanavond zijn we ned. 3 aan het opnemen.
Over de top 2000quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh ok. Dan heb ik wel 15 platen gekozen. Ik heb geen vrije keuzes gekozen.
Maargoed waar praten we over. De top 2000 is bijna afgelopen.
ow hebben we het daar over? Ik had het anders gewoon over MUZ Feedback, TRs en nog meet van dat soortquote:
Te weinig metaforen...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dames en heren, verzamelt u nu allen voor dit gedenkteken, dit monument, deze triomfboog voor een van de oprichters van Pink Floyd, Syd Barrett, Pink Floyd met Shine On You Crazy Diamond, en buig u diep...
[/frits spits mode]
Mooi nummer
Het wordt om 2 uur vannacht herhaald... die ga ik even opnemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ned 3 staat hiet op en ik neem Jan Jaap op in de slaapkamer, misschien voor straks.
Jan Jaap heb ik niets mee.....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt om 2 uur vannacht herhaald... die ga ik even opnemen.
tis wel heul erg met je gesteld dat je je zo door hem laat beinvloedenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, dit nummer vind ik ook mooi... Peace zn invloed is toch een beetje te merken.
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis wel heul erg met je gesteld dat je je zo door hem laat beinvloeden
Na al die jaren.. word ik er nog steeds niet warm vanquote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
zo mooi dit. mooier dan de nummer 1
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.
zo hoort t ook hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!
dat klinkt ranzig!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!
dat klinkt alsof peace iets anders bedoeld.... en dat is ranzig!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt alsof peace iets anders bedoeld.... en dat is ranzig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |