naja zeg.. wrom is dat feedback topic dan????quote:Op donderdag 31 december 2009 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik zag dat Rocka online was en heb haar een pm gestuurd. Lang leve OUD
Die is alleen volgens mij voor Modjes van MUZ... zij is mod van OUD.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja zeg.. wrom is dat feedback topic dan????
Geloof ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hier heb ik geloof ik op gestemd
![]()
![]()
![]()
![]()
en een OUD mod mag ook al TTs aanpassen in andere fora?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is alleen volgens mij voor Modjes van MUZ... zij is mod van OUD.
Nou dat is toch niet zo raar? Ik weet het ook niet meer.. ik moet spieken in mn mailtje.quote:
quote:
kan t me voorstellen.. ik weet ook niet alle 15 meer hoorquote:
Blijkbaar, maar ik had haar heel lief gevraagd. Misschien mag dat normaal niet en is het nu alleen omdat bijna alle modjes aan het oudejaarsavondvieren zijn. Maar het maakt toch ook niets uit? Het doel is bereikt: de TT is veranderd!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een OUD mod mag ook al TTs aanpassen in andere fora?
Dan ga ik voortaan in WGR een TR neerzetten
Ik zet alleen maar onzin posts neer nu... vind dit nr niet zoveel aan namelijk... en ik heb ook ik houd van holland als tegengeluid dus ik weet niets te postenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar ik had haar heel lief gevraagd. Misschien mag dat normaal niet en is het nu alleen omdat bijna alle modjes aan het oudejaarsavondvieren zijn. Maar het maakt toch ook niets uit? Het doel is bereikt: de TT is veranderd!!![]()
Ik weet ze ook niet meer allemaal. Ik heb trouwens op 10 nummers gestemd omdat ik niet wist dat er ook een vrije keuze lijst was.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan t me voorstellen.. ik weet ook niet alle 15 meer hoor
ahhhhh zeg t was zo duidelijk op de stemsite!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik weet ze ook niet meer allemaal. Ik heb trouwens op 10 nummers gestemd omdat ik niet wist dat er ook een vrije keuze lijst was.
Je mocht 15 platen kiezen EN 5 vrije keuzes doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik weet ze ook niet meer allemaal. Ik heb trouwens op 10 nummers gestemd omdat ik niet wist dat er ook een vrije keuze lijst was.
Ik hou van Holland is leuk... maar zaterdag komt de herhaling erop. Vanavond zijn we ned. 3 aan het opnemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zet alleen maar onzin posts neer nu... vind dit nr niet zoveel aan namelijk... en ik heb ook ik houd van holland als tegengeluid dus ik weet niets te posten
Oh ok. Dan heb ik wel 15 platen gekozen. Ik heb geen vrije keuzes gekozen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je mocht 15 platen kiezen EN 5 vrije keuzes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |