ik ook niet.... vervelend.... nou ja dan maar niet meer naar R2 luisterenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm... kan niet stemmen op de poll
het achtergrondkoortje of een achtergrondkoortje ? wat betreft een achtergrondkoortje denk ik best dat dat zou kunnen, maar ik kan het niet bevestigenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:52 schreef Nizno het volgende:
hee maar nu hoorde ik laatst trouwens dat Robbie Williams bij Bruce in het achtergrondkoortje heeft gezongen... Kan iemand dat bevestigen??
nee het standaard achtergrondkoortje van Bruce.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het achtergrondkoortje of een achtergrondkoortje ? wat betreft een achtergrondkoortje denk ik best dat dat zou kunnen, maar ik kan het niet bevestigen
Tuurlijk niet. De leadzanger van The Beatles gaat toch niet bij een houthakker in het koor staan?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:52 schreef Nizno het volgende:
hee maar nu hoorde ik laatst trouwens dat Robbie Williams bij Bruce in het achtergrondkoortje heeft gezongen... Kan iemand dat bevestigen??
Wat deed William Champbell dan wel?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De leadzanger van The Beatles gaat toch niet bij een houthakker in het koor staan?
Dat was nog voordat de beatles ooit bij elkaar kwamen slimpie!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De leadzanger van The Beatles gaat toch niet bij een houthakker in het koor staan?
It's a sad... it's a sad.. it's a sad, sad situation....quote:Op donderdag 31 december 2009 20:55 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zie net dat Viva la Vida van Coldplay op 11 staat. Treurige zaak.
Ow ja natuurlijk!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was nog voordat de beatles ooit bij elkaar kwamen slimpie!
Springsteen is toch al veel langer bekend dan the Beatles!!
Staat er niet al ergens een torrentje?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zou het veel werk zijn om de hele top2000 te downloaden?
Ligt er aan of je Xs4all of Ziggo hebt... in dat geval welquote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand moet het vevelende werkje doenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat er niet al ergens een torrentje?
heb hem al bijna binnen... hij is al van 1 tm 1500 geupped...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
Want?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan of je Xs4all of Ziggo hebt... in dat geval wel
Erg lollig, eerlijk, verfrissend. Maar te veel lulllen over de platen heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
torren gebruik ik niet... Ik ga voor de foute duitsers die in Belgie wonen... NZBersquote:Op donderdag 31 december 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat er niet al ergens een torrentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |