Duizenden, zo niet honderdduizenden Nederlanders proberen het elk jaar weer: het felbegeerde eerste topic van het nieuwejaar te openen op Fok!. De meeste van ons zijn er al máánden vantevoren mee bezig. 'Welke strategie gebruik ik dit jaar?'
Zelf had er ik veel vertrouwen in dat het me dit jaar eindelijk eens zou gaan lukken. Maar nu het moment van de waarheid steeds dichterbij komt, zakt mijn vertrouwen in mezelf naar een dieptepunt. Vooral nu er verwacht wordt dat er een recorddrukte zal zijn om 0:00 uur vanavond. Zo druk zelfs, dat de server het waarschijnlijk niet zal trekken.
De kans dat ik dit keer de gelukkige zal zijn is nu werkelijk astronomisch klein. Daarom heb ik maar wat vrienden gebeld en zal ik de avond met hen doorbrengen. Ik weet dat het erg zwak van me is om op het laatste moment het dan alsnog op te geven, maar ik zie gewoon geen enkele kans van slagen. Zoiets is alleen weggelegd voor echte bazen.
Mijn verwachting is dan ook dat het iemand uit KLB wordt. Dat staat toch voor Kanker Lauwe Bazen?
Glane Punishers Motorcycle Club, Founding Seven