ach die kun je straks alsnog horen bij billy joelquote:
dan moet ik to nummer 5 blijven, dat red ik niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:32 schreef nomar83 het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf iig tot ik alles heb gehoord waar ik op heb gestemd.
Tot gauwquote:Op donderdag 31 december 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
ZoIk taai af, nu komen er vooral nog platen die ik al veel te vaak gehoord heb.
Voorzichtig met vuurwerk en een hele fijne jaarwisseling muziekvriendjes
Hehe, ik tot nummer 3...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan moet ik to nummer 5 blijven, dat red ik niet.
Bedankt, jij ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:36 schreef Fred_B het volgende:
De visite uit Nederland is hier aangekomen. Dus ik ga gezellig doen (maar wel met de Top2000 aan).
Iedereen nog veel luisterplezier de rest van de avond. En een fijne jaarwisseling toegewenst.
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:36 schreef Fred_B het volgende:
De visite uit Nederland is hier aangekomen. Dus ik ga gezellig doen (maar wel met de Top2000 aan).
Iedereen nog veel luisterplezier de rest van de avond. En een fijne jaarwisseling toegewenst.
Wel heerlijk eerlijkquote:
Gelukkig zijn al mijn nummers al gedraaid.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan moet ik to nummer 5 blijven, dat red ik niet.
Leuke toevoeging aan de presentatoren. Beetje pit er inquote:
Ik maar tot 48. Maar er komt daarna nog genoeg waar ik wel op had willen stemmen als je op meer nummers kon stemmen, dus ik zie wel hoe ver ik kom.quote:
Bij mij viel ie er net buiten, maar het is een schitterend nummer.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:39 schreef tha_dark het volgende:
Ook een van de nummers waar ik op gestemd heb dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |