Oo oke. Ik woon in een doodlopend straatje en daar ligt vrijwel niets meer, haha.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef Tegan het volgende:
Hier is gestrooid, maar op de stoep enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
Oh my god... Soms maken mensen ook echt te rare foto's van zichzelf...
Niet voor de echte zwakkelingen onder ons...YumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is Giel als je hem nodig hebt?
Niet voor de echte zwakkelingen onder ons...WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hehequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Totals t/m 01-01-2010 00:00 uur:
1710. 3243) 10256 06309 _Ophelia_
Post Top 1000 2009:
412 (538) 06309 _Ophelia_
Ik vraag me af wanneer de STA stats komen![]()
Ik ook. En sinds ik hem gezien heb, zie ik hem wel in Tommy zijn spoiler.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik moest ook quoten en daarna copy-pasten
Toch niet met die navelstreng er nog aan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ach, als ik thuis zou bevallen zou er vast ook zo'n foto gemaakt worden, dat je die dan online zet is weer iets anders.
Niet voor de echte zwakkelingen onder ons...DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK ik zie die pic ook niet, en na deze opmerking wil ik hem ook niet zien denk ik....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toch niet met die navelstreng er nog aan?
Hopelijk wel met een gekortwiekte tuin...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ach, als ik thuis zou bevallen zou er vast ook zo'n foto gemaakt worden, dat je die dan online zet is weer iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |