Hoi!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef theKiD het volgende:
Waar blijft de rest eigenlijk met posten?
Mijn leven is op het ogenblik darten kijkenquote:
Kan je ook niets aan doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn leven is op het ogenblik darten kijkendus eigenlijk heb ik geen leven op het ogenblik
Ga je vanavond nog iets doen meneer theKID?quote:
Geen idee.. ik twijfel nog ff..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog iets doen meneer theKID?
Mhhja zou vanavond gaan pokeren met vrienden, maar dat heb ik maar afgebeld, ben echt moe, dus ik zit gewoon op de bank vandaagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je ook niets aan doen [ afbeelding ]
Studerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen idee.. ik twijfel nog ff..
Als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk met de auto, dus maar heel ffEn jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ga lekker slapen joh!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Mhhja zou vanavond gaan pokeren met vrienden, maar dat heb ik maar afgebeld, ben echt moe, dus ik zit gewoon op de bank vandaag
Kruip lekker je bed in enquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe ik ook af en toe, op de bank...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Studeren
SOG-queenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Dan heb je t zelfde probleem als ik afgelopen nacht.. dat je om 2 uur wakker word en niet meer kunt slapen tot 5 uur in de morgenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe ik ook af en toe, op de bank...
Straks, als ik nu ga slapen ben ik om 04.00 wakkerquote:
Ik ben best vaak een Queen hè?quote:
Ik heb vorige keer heerlijk 12uur achter elkaar geslapen hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan heb je t zelfde probleem als ik afgelopen nacht.. dat je om 2 uur wakker word en niet meer kunt slapen tot 5 uur in de morgen
Studie Ontwijkend Gedragquote:
Dan slaap je 6,5 uur, dat is kei weinigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Straks, als ik nu ga slapen ben ik om 04.00 wakker
Best welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben best vaak een Queen hè?
[..]
Ik weet alleen niet zo goed of dat positief of negatief isquote:
Veel meer slaap heb ik doorgaans niet nodig, meestal 7 uur per nachtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
Dan slaap je 6,5 uur, dat is kei weinig
Hmm... Ik heb het liefst 9uurtjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Veel meer slaap heb ik doorgaans niet nodig, meestal 7 uur per nacht
Spam-Queen klinkt niet echt positief neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet zo goed of dat positief of negatief is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Spam-Queen klinkt niet echt positief nee
Das wel veel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb het liefst 9uurtjes
Mja, maar wel lekkerquote:
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef theKiD het volgende:
Ik maak meestal maar 4 of 5 per nachtMaar dat word ingehaald zodra ik TE moe ben, dan pak ik ook meteen 14 uur ter compensatie.. En dat allemaal door me werk... weg ritme
Bij mij is laat, slaap, vroeg, minder dan 8 uur... Dus niet fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar wel lekker
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja
Als ik een slaapdienst en dagdienst heb gehad (laat slaap vroeg) en ik word vaak wakker gemaakt tijdens de slaapdienst, dan ben ik op een gegeven moment ook op & dan moet ik nodig bijslapen.
Ja en dan ben ik weer een spam-sletquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef theKiD het volgende:
169 staat al klaar.. Dus nog ff paar posts maken mensen
Bij mij is slaap officieel 7uur slapen, maar als kinderen mij wakker maken, dan is het minderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij is laat, slaap, vroeg, minder dan 8 uur... Dus niet fijn
quote:
Okequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef theKiD het volgende:
Laat mij ook ff een beetje inlopen op tong ()
Bij mij ligt hangt het allemaal een beetje samenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mhh ja in mijn studententijd sliep ik ook veel meer, ongeacht wat ik de avond ervoor deed.
Rol ducktape doet wonderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is slaap officieel 7uur slapen, maar als kinderen mij wakker maken, dan is het minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rol ducktape doet wonderen
Ik denk dat ik dan een klacht aan mijn broek krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oja, slim!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef theKiD het volgende:
Zolang niemand buiten ons het weet, kun je alles ontkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |