abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76321906
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:54 schreef styliste het volgende:
Schneeuw! En nou blijven liggen!
Weinig kans, het is al aan het verdwijnen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_76321943
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Weinig kans, het is al aan het verdwijnen
Huh? Hier blijft het tot nu toe goed liggen..
pi_76321988
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef styliste het volgende:

[..]

Huh? Hier blijft het tot nu toe goed liggen..
Hier niet, mijn vensterbanken zijn al schoon, de stoep wordt schoner, mijn auto weer wat zichtbaarder...
Het gaat niet zienderogen, maar het dooit volgens mij wel..
pi_76322077
sneeeeeeeeeeeeuwwwwww
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_76324428
Sneeuw
ligt hier nog wel. Is wel net boven 0. niet veel maar toch haha

maar begin dit jaar weer goed met klimmen ...
waar bij nieuwjaarsnacht alleen de hek naar de poort dicht zat gevroren had ik het gister iets lastigers
kom thuis, hek zat weer dicht gevroren (slot) dus ik omgereden naar andere kant van de poort daar hek geopend. en kom ik bij onze schuurdeur: slot dichtgevroren
kon ik om 1:00 uur snachts over de schuur heen klimmen haha.

maar goed, kijken hoe vaak ik dit jaar nog moet klimmen dan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_76324622
dood aan sneeuw.. ofwel, zo snel mogelijk die gore rotzooi weg door smelten Kan niet snel genoeg gaan
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_76324656
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:51 schreef theKiD het volgende:
dood aan sneeuw.. ofwel, zo snel mogelijk die gore rotzooi weg door smelten Kan niet snel genoeg gaan
hehe, wel glad op sommige stukken trouwens. Net ff stuk gelopen.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:01:12 #134
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76324959
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zijn er nog mensen naar Vorstelijck geweest?

Tim ® (257)
vandaag, 14:52
Mannen van de organisatie,

Wij hebben een geweldige avond gehad, een diepe buiging is hier op z'n plaats

Grtz Tim en Kirst

Nathalie (119)
vandaag, 10:53
helemaal met Francois eens!
Tilburg is klaar voor dé plek voor dé betere feesten.
echt een superavond gehad in de MIDI. Thnx!

Michel (47)
gisteren, 23:40
was een top feest heb genoten....er zijn ook foto's gemaakt weet iemand waar je die terug kunt vinden??

groeten michel

Pierre (309)
gisteren, 21:14
Mijn complimenten voor de organisatie! Wat een topfeest was het. Dik genoten! Ik zeg: volgend jaar weer?

Grtz Pierre

Francois (530)
gisteren, 20:25
Jongens wat een SUPER feest!heb er van genoten.. kan dit niet 4 keer per jaar ofzo in de Midi?
groeten

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_76325005
Ik dacht al: wat is het toch koud in huis....

Blijkt de ontvanger van mijn draadloze thermostaat niets te doen....
Stekker eruit en weer erin, even op wat knopjes drukken en hij doet weer wat...
Hopelijk blijft ie het doen, ding is pas twee jaar oud.
pi_76325884
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Sneeuw
ligt hier nog wel. Is wel net boven 0. niet veel maar toch haha

maar begin dit jaar weer goed met klimmen ...
waar bij nieuwjaarsnacht alleen de hek naar de poort dicht zat gevroren had ik het gister iets lastigers
kom thuis, hek zat weer dicht gevroren (slot) dus ik omgereden naar andere kant van de poort daar hek geopend. en kom ik bij onze schuurdeur: slot dichtgevroren
kon ik om 1:00 uur snachts over de schuur heen klimmen haha.

maar goed, kijken hoe vaak ik dit jaar nog moet klimmen dan
Kun je daar niet dezelfde spray als voor autosloten voor gebruiken?
pi_76326200
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Kun je daar niet dezelfde spray als voor autosloten voor gebruiken?
even sloten flink met wd40 ingespoten haha
Ik luister NL-Talig
pi_76326614
Mn beste vrienden en vriendinnen weten het zo langzaamhand ook niet meer met mij

Paar weken geleden dus na een carnavalsavond een meid (J.) die me had gezien en had toegevoegd.
We hebben veel gepraat en ze was "wel" leuk om mee te kletsen enzo. We hadden elkaar zelf die avond niet echt gezien. Snel bleek dat we eigenlijk als het ware een kopie van elkaar waren. Druk, actief, vrolijk, mensen helpend, en iets geven om je echte vrienden. Klik was snel gelegd. Ook in liefde dingen waren we hetzelfde, verlegen, onzeker en geen initiatief durven te tonen.

Afijn mn beste vriendin ging veel om met de nicht van J. Die hadden elkaar ook met die avond ontmoet. Zo kreeg ik te horen dat ik als het ware alles voor J. was en dat ze wilde proberen om verder te gaan. Zelf had ze nog geen echte relatie gehad zo bleek. Dus vorige week afgesproken naar de film te gaan en klikte ook allemaal goed. Vielen geen ongename stilte en het was erg gezellig. de hele week eigenlijk flink lopen smsen (gister record gehaald van 100 smsjes op 1 dag )

Nu is alleen: ze wil ook verder enzo en vroeg weer om morgen iets af te spreken. Ik ben alleen zo onzeker en weet mn god nog niet hoe en wat, vind ik haar leuk? wil ik er mee verder? die dingen. Heb voor morgen gezegd dat ik niet kan, moet thuis nog wat dingen doen maar volgende week komt ze wel naar tilburg voor carnaval avond.

Het grote struikelblok voor mij is toch eigenlijk wel de afstand. en jah of ik niet weet hoe en wat.

Zo dit moest ik even kwijt moest even gedachten ergens neer zetten haha
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:34:13 #139
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76327854
Wat bedoel je met "ze wil ook verder"? Dat kan je namelijk op verschillende manieren opvatten
En je kan toch gewoon met haar afspreken om te ontdekken of je haar leuk vindt? Tenzij ze dingen wil die jij niet wil en/of zegt dat ze verliefd op je is, dan moet je wel vertellen wat jij er van vindt
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76328644
Gewoon go with the flow Crazy.. nix forceren en alles op je af laten komen. Maar als je zelf wilt, wel een beetje energie erin steken.. (bijv. de afstand een niet te groot probleem laten worden, aangezien dat voor "liefde" niks uit hoort te maken )
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:23:54 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76329517
Hihi, dit liedje stond op één toen ik geboren werd:

La Bamba - Los Lobos
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76329568
Welke afstand Crazy-M?
pi_76329588
Mijn nummer is trouwens Toy Soldiers van Martika ofzo .
pi_76329603
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:34 schreef automatic_ het volgende:
Wat bedoel je met "ze wil ook verder"? Dat kan je namelijk op verschillende manieren opvatten
En je kan toch gewoon met haar afspreken om te ontdekken of je haar leuk vindt? Tenzij ze dingen wil die jij niet wil en/of zegt dat ze verliefd op je is, dan moet je wel vertellen wat jij er van vindt
Ze heeft het tegen haar nicht gezegd dat ze verder met me wil (dus dan denk ik aan verder opbouwen vriendschap (niks mis mee) en of relatie(twijfel))
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Gewoon go with the flow Crazy.. nix forceren en alles op je af laten komen. Maar als je zelf wilt, wel een beetje energie erin steken.. (bijv. de afstand een niet te groot probleem laten worden, aangezien dat voor "liefde" niks uit hoort te maken )
Relatie moet inderdaad geen probleem zijn geef ik jou gelijk in want vind zelf ook dat dat geen probleem moet zijn. Maar op dit moment is er puur twijfel van: Wat wil ik.
Ik luister NL-Talig
pi_76329659
Als je nu al zoiets hebt van wat moet ik hiermee, dan is het waarschijnlijk niet het juiste meisje. Als die namelijk langs komt, ookal ben je onzeker, is het nieuw voor je, dan komt alles vanzelf, en ik spreek uit ervaring uiteraard.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:32:13 #146
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76329841
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Tegan het volgende:
Mijn nummer is trouwens Toy Soldiers van Martika ofzo .
Ken ik niet denk ik
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:33:44 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76329908
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Tegan het volgende:
Als je nu al zoiets hebt van wat moet ik hiermee, dan is het waarschijnlijk niet het juiste meisje. Als die namelijk langs komt, ookal ben je onzeker, is het nieuw voor je, dan komt alles vanzelf, en ik spreek uit ervaring uiteraard.
Ik vind niet dat je dat al kan zeggen na één date
Bedoel; niet alles is "liefde op het eerste gezicht" en dat kan nog groeien (mijn ervaring )
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ze heeft het tegen haar nicht gezegd dat ze verder met me wil (dus dan denk ik aan verder opbouwen vriendschap (niks mis mee) en of relatie(twijfel))
Ja, maar dat denk jij . Het lijkt mij handig(er) om eerst te weten te komen wat ze precies wil
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:39:13 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76330072
pi_76330107
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je dat al kan zeggen na één date
Bedoel; niet alles is "liefde op het eerste gezicht" en dat kan nog groeien (mijn ervaring )
Nouja, opzich heb je gelijk. Maar die eerste keer is al zo lastig, en er zijn ook meisjes waarbij dat gewoon geweldig gaat meteen. Anders moet Crazy-M maar gewoon nog een paar dates doen .
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:41:05 #150
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76330132
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja, opzich heb je gelijk. Maar die eerste keer is al zo lastig, en er zijn ook meisjes waarbij dat gewoon geweldig gaat meteen. Anders moet Crazy-M maar gewoon nog een paar dates doen .
Ja, dat klopt
Maar ik heb 7x met iemand "gedate" toen we erachter kwamen; Nee... dit gaat hem toch niet worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')