Weinig kans, het is al aan het verdwijnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:54 schreef styliste het volgende:
Schneeuw! En nou blijven liggen!
Huh? Hier blijft het tot nu toe goed liggen..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Weinig kans, het is al aan het verdwijnen
Hier niet, mijn vensterbanken zijn al schoon, de stoep wordt schoner, mijn auto weer wat zichtbaarder...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef styliste het volgende:
[..]
Huh? Hier blijft het tot nu toe goed liggen..
hehe, wel glad op sommige stukken trouwens. Net ff stuk gelopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:51 schreef theKiD het volgende:
dood aan sneeuw.. ofwel, zo snel mogelijk die gore rotzooi weg door smeltenKan niet snel genoeg gaan
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zijn er nog mensen naar Vorstelijck geweest?
Kun je daar niet dezelfde spray als voor autosloten voor gebruiken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Sneeuw
ligt hier nog wel. Is wel net boven 0. niet veel maar toch haha
maar begin dit jaar weer goed met klimmen ...
waar bij nieuwjaarsnacht alleen de hek naar de poort dicht zat gevroren had ik het gister iets lastigers
kom thuis, hek zat weer dicht gevroren (slot) dus ik omgereden naar andere kant van de poort daar hek geopend. en kom ik bij onze schuurdeur: slot dichtgevroren
kon ik om 1:00 uur snachts over de schuur heen klimmen haha.
maar goed, kijken hoe vaak ik dit jaar nog moet klimmen dan
even sloten flink met wd40 ingespoten hahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kun je daar niet dezelfde spray als voor autosloten voor gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ze heeft het tegen haar nicht gezegd dat ze verder met me wil (dus dan denk ik aan verder opbouwen vriendschap (niks mis mee) en of relatie(twijfel))quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:34 schreef automatic_ het volgende:
Wat bedoel je met "ze wil ook verder"? Dat kan je namelijk op verschillende manieren opvatten
En je kan toch gewoon met haar afspreken om te ontdekken of je haar leuk vindt? Tenzij ze dingen wil die jij niet wil en/of zegt dat ze verliefd op je is, dan moet je wel vertellen wat jij er van vindt
Relatie moet inderdaad geen probleem zijn geef ik jou gelijk in want vind zelf ook dat dat geen probleem moet zijn. Maar op dit moment is er puur twijfel van: Wat wil ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
Gewoon go with the flow Crazy.. nix forceren en alles op je af laten komen. Maar als je zelf wilt, wel een beetje energie erin steken.. (bijv. de afstand een niet te groot probleem laten worden, aangezien dat voor "liefde" niks uit hoort te maken)
Ken ik niet denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Tegan het volgende:
Mijn nummer is trouwens Toy Soldiers van Martika ofzo.
Ik vind niet dat je dat al kan zeggen na één datequote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Tegan het volgende:
Als je nu al zoiets hebt van wat moet ik hiermee, dan is het waarschijnlijk niet het juiste meisje. Als die namelijk langs komt, ookal ben je onzeker, is het nieuw voor je, dan komt alles vanzelf, en ik spreek uit ervaring uiteraard.
Ja, maar dat denk jij . Het lijkt mij handig(er) om eerst te weten te komen wat ze precies wilquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze heeft het tegen haar nicht gezegd dat ze verder met me wil (dus dan denk ik aan verder opbouwen vriendschap (niks mis mee) en of relatie(twijfel))
Nouja, opzich heb je gelijk. Maar die eerste keer is al zo lastig, en er zijn ook meisjes waarbij dat gewoon geweldig gaat meteen. Anders moet Crazy-M maar gewoon nog een paar dates doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat al kan zeggen na één date![]()
Bedoel; niet alles is "liefde op het eerste gezicht" en dat kan nog groeien (mijn ervaring)
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, opzich heb je gelijk. Maar die eerste keer is al zo lastig, en er zijn ook meisjes waarbij dat gewoon geweldig gaat meteen. Anders moet Crazy-M maar gewoon nog een paar dates doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |