Zijn er nog mensen naar Vorstelijck geweest?
WAT EEN ONTZETTEND KUTFEEST WAS DAT QUA ORGANISATIE!
Echt niet normaal. Kom je binnen was er geen garderobe meer, het gratis welkomstdrankje was er niet meer en boven bij de bar heb ik 45 minuten gestaan om een drankje te krijgen. Waarna die snotneus achter de bar zegt tegen mij en nog wat mensen jullie moeten maar gewoon wachten klootzakken.
Toen ging bij mij de knop om. Slopen of lopen. Heb gekozen voor lopen, ben door paar beveiligers heen gelopen die erbij kwamen en zagen dat ik over de zeik ging. Daarna iemand van de organisatie aangesproken dat het gewoon kut geregeld is.
Verteld dat het belachelijk is dat er geen garderobe en welkomstdrankje is. Kreeg ik te horen dat ze niet gerekend hadden op zoveel mensen. Wat gelul is want ze hebben namelijk alle kaarten in de voorverkoop gedaan. Dus als je 1000 kaarten verkoopt dan weet je dat je ook minimaal 1000 garderobe plaatsen en welkomstdrankjes moet hebben. Toen kreeg ik te horen dat het geen commercieel feest was blahblah.
Hem daarna maar verteld dat ik een uur binnen was, geen druppel drank heb gehad en dus 2x 20¤ kwijt was voor de kaarten, voor 30¤ bonnen had gekocht (die ik dan wel met moeite mocht inleveren uiteindelijk, niet eens zin gehad om te vertellen dat ze verplicht zijn bonnen/munten terug te nemen tot 3 uur na afloop van evenement) ik dus 70¤ kwijt was. Daarvoor had ik beter naar de hoeren kunnen gaan want dat had ik tenminste nog genaaid ipv me genaaid te voelen... Daarop stond ie een beetje schaapachtig te kijken. Ben toen maar weggelopen, want kwamen nog wat andere mensen verhaal halen bij hem. Denk niet dat ie een fijne jaarwisseling heeft gehad.
Kortom kut feest met kut organisatie. Ben alleen maar blij dat ik die kaarten ook gratis gekregen had