QFTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ... we zouden tegen breda beginnen .... moeten toch wel goed het nieuwe jaar beginnen
Gelukkig is dit topic nog lant niet volquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ... we zouden tegen breda beginnen .... moeten toch wel goed het nieuwe jaar beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olofquote:Vanuit vermoedelijk een studentenhuis aan het Wilhelminapark werden 15 oude televisies op het trottoir gegooid. Het was ter plaatse een puinhoop.
Je bent allergisch voor 2010?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Ik heb dit jaar al 15x moeten niezen
Het is niet te hopen, want dan gaat dit een heel erg lang jaar wordenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is niet te hopen, want dan gaat dit een heel erg lang jaar worden
En normaal vliegt de tijd wel, hahaquote:
Tempus fugitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En normaal vliegt de tijd wel, haha
Ik heb nooit Latijn gehadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Tempus fugit![]()
ik heb nog wel een beetje onthouden van mijn latijnse lessen
Antilianen tent toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dat gezeur van discotheek was.... De Gaudilounge!
Mater in hortus sedetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Tempus fugit![]()
ik heb nog wel een beetje onthouden van mijn latijnse lessen
Hmm vraag me af of het besluit van die kroegbaas niet voor extra vuur heeft gezorgd (het sluiten van de tent)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dat gezeur van discotheek was.... De Gaudilounge!
Zal voor de eigenaar weinig uitmaken, die zal liever hebben dat ze op straat gaan eikelen dan in zijn tent.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm vraag me af of het besluit van die kroegbaas niet voor extra vuur heeft gezorgd (het sluiten van de tent)
ja en neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm vraag me af of het besluit van die kroegbaas niet voor extra vuur heeft gezorgd (het sluiten van de tent)
Slaap zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:35 schreef PierreTT het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, ik ga weer naar bed
jah inderdaad,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja en nee
het gezeik is uit zijn tent en dan het probleem van de politie... maar voor hem kost het gewoon geld natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |